اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

11 کشتی‌گیر قم آماده درخشش در جام بین‌المللی تختی

رئیس هیات کشتی استان قم از آماده‌سازی 11 کشتی‌گیر قم برای حضور موفق در مسابقات بین‌المللی 2021 جام جهان‌پهلوان تختی خبر داد.

11 کشتی‌گیر قم آماده درخشش در جام بین‌المللی تختی

محمدهادی علیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمرکز هیات علاوه بر میزبانی از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، برنامه‌ریزی مناسب برای آمادگی کشتی‌گیران قم به منظور حضور موفق در یک رویداد مهم بین‌المللی به نام جام جهان‌پهلوان تختی است.

وی با اشاره به حضور هر ساله کشتی‌گیران قم در این رویداد بزرگ بین‌المللی، اضافه کرد: افتخارات و مدال‌های متنوعی از این جام در سال‌های اخیر نصیب کشتی قم شده و امسال نیز امیدواریم کشتی‌گیران قم در اوزان مختلف این جام خوش درخشیده و مدال کسب کنند.

رئیس هیات کشتی استان قم با اشاره به افزایش سهمیه‌های کشتی قم در این جام، ابراز کرد: پیش از این استان قم در جام بین‌المللی جهان‌پهلوان تختی دارای هشت سهمیه بود که با توجه به سه سهمیه استانی این تعداد به ۱۱ کشتی‌گیر افزایش پیدا کرد و شانس ما برای کسب مدال بیشتر شد.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران قم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 82، 87 و 97 کیلوگرم این جام به میدان می‌روند، اضافه کرد: سه سهمیه جدید قم در این جام مهدی قادری در وزن 60 کیلوگرم، محمدحسین جلالی در وزن ۸۲ کیلوگرم و مهیار چراغی در وزن 55 کیلوگرم هستند که در کنار هشت فرنگی‌کار دیگر قم در این رقابت‌ها به روی تشک جام تختی خواهند رفت.

علیایی به مجموع کشتی‌گیران قمی حاضر در این جام نیز اشاره و عنوان کرد: در وزن 55 کیلوگرم مهدی جواهری و مهیار چراغی، وزن 60 کیلوگرم محمد جان‌قلی و مهدی قادری، وزن 63 کیلوگرم رضا مردی و محمد امین جبالی‌فر و در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی به جام تختی اعزام خواهند شد.

وی یاد آور شد: همچنین ‌در وزن 72 کیلوگرم ابوالفضل زینتی‌رفاه، وزن 87 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، وزن 82 کیلوگرم محمدحسین جلالی و در وزن 97 کیلوگرم محمدصادق عبداللهی دیگر نماینده‌های قم هستند که در جام بین‌المللی تختی شاهد درخشش آنها خواهیم بود، جامی که روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول