اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشدید تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز فلسطین اشغالی

ارتش لبنان امروز از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در جنوب این کشور در مرز فلسطین اشغالی خبر داد.

تشدید تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید درگیری‌ها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، ارتش لبنان تدابیر امنیتی شدیدتری در مرز فلسطین اشغالی اتخاذ کرد.

ارتش لبنان امروز شنبه تمامی راه‌های منتهی به دشت مرجعیون در مرز فلسطین اشغالی را مسدود کرد.

خبرگزاری لبنان «NNA» گزارش کرد که ارتش لبنان موانعی را در جاده‌ها به منظور ممانعت از رسیدن خودروهای فلسطینی به مرز لبنان و فلسطین اشغالی قرار داده است.

گروه‌های فلسطینی از فلسطینیان مقیم لبنان، اردوگاه‌های نهرالبارد، البداوی، الرشیدیه و عین الحلوه خواسته‌‌اند تا به نشانه همبستگی با فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی، در مرز لبنان و فلسطین اشغالی تجمع کنند.

عصر روز گذشته، همزمان با مردم اردن، ده‌‌ها تن از مردم لبنان نیز با شکستن حصار امنیتی در مرز این کشور با فلسطین اشغالی به سمت اراضی اشغالی یورش بردند که نظامیان صهیونیست به سمت آن‌ها آتش گشودند و در پی این اقدام، یک شهروند لبنانی به شهادت رسید.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، روز جمعه(دیروز) در فراخوانی از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزاده‌های جهان خواست که برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه  و همچنین به منظور پیشتیانی از ملت فلسطین و در راستای تأکید بر حق آنان راهپیمایی و تظاهرات بر پا کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول