اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال برای برخورد با خاطیان دربی و اشتباهات متعدد داوری

رییس فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی و داوران برای برخورد با خاطیان دستور ویژه صادر کرد.

دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال برای برخورد با خاطیان دربی و اشتباهات متعدد داوری

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه‌ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری‌ها شد.

شهاب الدین عزیزی‌خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آئین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

گفتنی است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری‌های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

هم چنین رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض‌ها به قضاوت‌های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته‌های پایانی لیگ هم حقی از تیم‌ها ضایع نشود.

به گزارش فارس، در دربی شب گذشته تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم ها با یکدیگر درگیر شدند و مصاحبه های تندی بعد از بازی توسط سرمربیان دو تیم علیه وزرا و مجریان تلویزیونی صورت گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول