اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جریان انقلاب گزینه‌اش را پیدا کرده/ امثال جهانگیری روی ترفند «تخریب رقیب» حساب باز کرده‌اند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انقلابی گزینه خودش را پیدا کرده که آقای رئیسی است؛ البته اگر فعالان سیاسی هم در خصوص اجماع بر روی آقای رئیسی به نتیجه نرسند، اما بدنه مردم این کار را خواهند کرد.

جریان انقلاب گزینه‌اش را پیدا کرده/ امثال جهانگیری روی ترفند «تخریب رقیب» حساب باز کرده‌اند

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور چهره‌های مختلف سیاسی از طیف‌های مختلف در جریان ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ظرفیتی را فراهم کرده و به نقطه‌ای رسیده که افرادی بسیاری از طیف‌های گوناگون، توانایی ایفای مسئولیت‌های ریاست جمهوری را در خودشان می‌بینند و امکان ثبت‌نام را پیدا می‌کنند و این فی‌ نفسه یک دستاورد است.

وی افزود: معتقدم انتخابات این دوره هم به سمت پرشور شدن پیش می‌رود و حالت خسته کننده نخواهد داشت و قطعاً مشارکت بالای 50 درصد رقم خواهد خورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، همچنین با اشاره به وظیفه جریان‌های انقلابی در آستانه انتخابات تصریح کرد: هرچند در حال حاضر تعدد نامزدهای جریان انقلاب را شاهد هستیم اما به نظر می‌رسد این جریان به اجماع خواهد رسید و از آیت‌الله رئیسی حمایت خواهد کرد؛ در واقع جریان انقلابی گزینه خودش را پیدا کرده که آقای رئیسی است؛ البته اگر فعالان سیاسی هم در خصوص اجماع بر روی آقای رئیسی به نتیجه نرسند، اما بدنه مردم این کار را خواهند کرد.

طاهری در عین حال تأکید کرد: البته خوش‌بین هستیم که در هفته‌های منتهی به انتخابات اجماع خوبی توسط فعالان سیاسی جریان انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت.

جهانگیری و لاریجانی روی فراموشکاری عده ای از افراد حساب باز کرده‌اند

وی همچنین با بیان اینکه علی لاریجانی گزینه مورد حمایت اصلاح‌طلبان خواهد بود، به اظهارات افرادی همچون اسحاق جهانگیری و لاریجانی در هنگام ثبت‌نام در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: ماهیت انتخابات به گونه‌ای است که این حرف‌ها زده می‌شود و نباید این قبیل حرف‌ها را جدی گرفت؛ امثال آقایان جهانگیری و لاریجانی روی فراموشکاری عده‌ای از افراد جامعه حساب باز کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان در مجلس تصریح کرد: سال 96 هم این افراد نان فریبکاری‌شان را خوردند و به وسیله تهمت‌هایی که به رقیب زدند و موضوع دلار 5 هزار تومانی یا دیوارکشی در خیابان‌ها و یا به جنگ کشیده شدن کشور را مطرح کردند، توانستند رأی جمع کنند.

طاهری افزود: هنوز هم روی این ترفند که فریب دادن جامعه و تخریب رقیب است، حساب باز کرده‌اند؛ البته پیش‌بینی من این است که این بار دیگر موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول