اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

دیپلمات ارشد هندی: مقاومت هر حمله صهیونیست‌ها را با موفقیت پاسخ می‌دهد

یک دیپلمات ارشد سابق هندی واکنش نظامی نیروهای مقاومت مقابل گستاخی رژیم قاتل صهیونیستی را ستود.

دیپلمات ارشد هندی: مقاومت هر حمله صهیونیست‌ها را با موفقیت پاسخ می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن تنش‌ها در فلسطین اشغالی و غزه و تداوم شلیک‌های راکتی و موشکی از سوی نیروهای مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها، یک دپیلمات سابق هندی واکنش نظامی نیروهای مقاومت را مورد ستایش قرار داد.

 «ام کی بهادرا کومار» سفیر سابق هند در هند و ترکیه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران در توییتی نوشت: « جبهه مقاومت موفق شده است در دور تازه برخوردها  تعادلی  را در پاسخ به حملات اسرائیل  ... گلوله باران برای گلوله باران، حمله به شهر  با حمله به شهر و موشک در مقابل موشک اجرا کند.»

پس از آنکه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، قتل عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه را محکوم و اعلام کرد که مقاومت به دفاع از ملت مغرور فلسطین ادامه خواهد داد و بر دشمن پیروز خواهد شد، گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» (گردانهای عزالدین القسام) شاخه نظامی این جنبش از حمله موشکی به تل‌آویو و مناطق اطراف آن در پاسخ به این جنایت خبر داد.

شاخه نظامی جنبش حماس در کانال تلگرامی خود در خبری فوری اعلام کرد: هم اکنون ده‌ها موشک در پاسخ به قتل‌عام صورت گرفته در حقوق کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ به سوی تل‌آویو شلیک شد.

 

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک دست‌کم ۳۰ فروند موشک به سوی تل‌آویو و اطراف آن خبر دادند و برخی منابع از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهر خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواست تا به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آن‌جا باقی مانند.پایگاه خبری «الجزیره» نیز در خبری فوری نوشت که توپخانه رژیم صهیونیستی پس از این عملیات موفق مقاومت فلسطین علیه مرکز و جنوب تل‌آویو، برخی مناطق را در نوار غزه هدف قرار داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول