اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتخابات فرصت تبیین دستاوردهای نظام است

امام جمعه بشرویه گفت: رسانه‌ها باید دستاوردهای انقلاب و نظام را با لطافت تمام منعکس کرده و با کار تمیز رسانه‌ای خطوط جریان نفاق و افکار لیبرالی را به مردم معرفی کنند.

انتخابات فرصت تبیین دستاوردهای نظام است

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و یقیناً مردم هم این بار با حضور پای صندوق ها مشت محکمی بر دهان منافقین داخلی و دشمنان خارجی خواهند زد.

وی افزود: رسانه‌ها باید دستاوردهای انقلاب و نظام را با لطافت تمام منعکس کنند و با کار تمیز رسانه‌ای خطوط جریان نفاق و افکار لیبرالی را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبیین درست مبانی انقلاب اسلامی عنوان داشت: اگر تبیین‌ها و روشنگری‌های صحیح صورت بگیرد منافقین و نفوذی‌هایی که خود را به اسم متدینین جا زده‌اند شناخته خواهند شد و باطن آن‌ها برای همگان افشا می‌شود، چراکه انتخابات فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام است.

معلمی تصریح کرد: مسئله حضور در انتخابات، بسیار مسئله مهم و حیاتی است و باید همه حواسشان باشد در این انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کرده و آگاهانه رای بدهند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات دارای اهمیت ویژه‌ای می باشد، تصریح کرد: این‌که چه کسی را بر خودمان حاکم کنیم در اختیار خودمان است، بنابراین رای ندادن چیزی را عوض نکرده و مشکلی را حل نمی‌کند.عده‌ای از شرایط موجود ناامید هستند راه حل به وجود آمدن امید، حضور در پای صندوق و انتخاب آگاهانه است. نیامدن پای صندوق مشکلی را حل نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بشرویه خطاب به مردم عنوان داشت: امید است مردم با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان و منافقین داخلی را ناامید و سرافکنده سازند.

انتهای پیام/69058/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول