اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 36 هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 36 هزار سید معیشتی بین خانواده‌های مددجوی زنجانی خبر داد.

توزیع 36 هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های مددجوی زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش ایران همدل بیش از ۳۶ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند با رعایت عزت‌ نفس و کرامت انسانی آن‌ها توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند شکر و سایر نیازهای معیشتی بوده که بین خانواده‌ها توزیع‌ شده است.

وی به ارزش ریالی هریک از این بسته‌های معیشتی اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی هریک از بسته‌های اهدایی به خانواده‌ها به‌ طور میانگین ۳ میلیون ریال بوده و برای تأمین این اقلام ۱۰۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال توسط کمیته امداد، خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

صفری با بیان اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی علاوه بر ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری گرهی از مشکلات مددجویان نیز باز می‌شود، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی خانواده‌های مددجو از بسته‌های معیشتی بهره‌مند و حداقل یک بار بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از توزیع بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۸ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان از طریق ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی ۱۵۰ هزار و ۹۵۷ پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان توزیع شده و این خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از توزیع یک هزار بسته غذایی دیگر با همکاری هلال احمر استان خبر داد و گفت: ۹۰ درصد این بسته‌ها در بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد و ۱۰ درصد آن نیز در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی توسط هلال احمر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول