اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طاهری:امیدوارم اکبریان بعدها دوباره عذرخواهی نکند/آذری جهرمی اول کیفیت اینترنت را درست کند بعد کری بخواند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:پنالتی دقیقه 3 روی قائدی واضح بود که داور از آن گذشت ول امیدوارم اکبریان بعدها دوباره از هواداران تیم استقلال عذرخواهی نکند.

طاهری:امیدوارم اکبریان بعدها دوباره عذرخواهی نکند/آذری جهرمی اول کیفیت اینترنت را درست کند بعد کری بخواند

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 95 اظهار داشت: استقلال در این بازی سرتر از پرسپولیس بود. بازی که از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل سپاهان دیدیم در دربی حتی یک نمونه هم اجرا نشد.

وی افزود: دلیل این موضوع آنالیز خوب استقلال بود و در یک زمان هایی از بازی پرسپولیسی ها فقط به هم پاس می دادند چون راه نفوذ نداشتند. استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم چون عقب بود مجبور بود بی محابا حمله کند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال در این مسابقه اینقدر عصبانی نشان دادند گفت:من چیز خاصی از عصبانیت ندیدم. اگر اسماعیلی و دیاباته شرایط 90 دقیقه بازی را داشتند وضعیت تیم استقلال فرق می کرد.

طاهری تصریح کرد: من داور نیستم ولی به هر حال یک چیزهایی از داوری می دانم.در صحنه دقیقه 3 خطا کاملا پنالتی بود و امیدوارم آقای اکبریان بعدها بابت این اتفاق عذرخواهی نکند.درست مثل گلی که در آبادان برای استقلال نگرفت و بعد از چند ماه همین داور مجبور به عذرخواهی شد.

وی در خصوص اینکه استقلال چه برنامه ای برای بعد از دربی باید داشته باشد به فارس گفت: با این شرایط استقلال تاوان 3 روز بازی در گروه مرگ را داد. از حالا باید برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرد. با این تیم و بازیکنانی که در استقلال می بینم امید به قهرمانی جام حذفی و درخشش در آسیا وجود دارد. 

پیشکسوت استقلال یادآور شد: بعد از دربی حتی به تمرین رفتن هم سخت است. اولین بار نیست که استقلال می بازد و آخرین بار هم نخواهد بود، فوتبال ادامه دارد، یک روز برد است، یک روز باخت. کادر فنی باید هر چه سریعتر تیم را جمع و جور و مهیای بازی با ذوب آهن کند.

طاهری در خصوص کری خوانی آذری جهرمی و واکنش های متفاوت نسبت به این رفتار عنوان کرد: عیبی ندارد افراد طرفدار یک تیمی باشد، به شرطی که اول کار خودش را درست انجام بدهد و بعد برای مردم کری بخواند. آذری جهرمی اول جواب مردم را بابت کیفیت اینترنت و اینجور مسائل بدهد و بعد برای آنها کری بخواند. ایرادی ندارد او طرفدار پرسپولیس باشد و از تیم محبوبش طرفداری کند ولی اول باید کار اصلی اش را خوب انجام بدهد.

وی در خصوص درگیری های پایان دربی گفت: درگیری هایی که دیدیم مساله خاصی نبود. ما دربی هایی داشتیم که دعواهایش تا صبح طول کشیده و حتی به دادسرا و زندان و کلانتری کشیده است.مسائلی که رخ داد چندان خاص نبود که به آن بپردازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول