اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عاشوری:گل گهر تیم خوبی است اما نباید توقعات را بالا برد/ بازی سختی با پرسپولیس و استقلال داریم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نزدیک شدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خوشحال کننده است اما نباید جوگیر شویم.

عاشوری:گل گهر تیم خوبی است اما نباید توقعات را بالا برد/ بازی سختی با پرسپولیس و استقلال داریم

علی اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر گل گهر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی تاکتیکی بود. ذوب آهن بازیکنان خوب و کادرفنی قوی دارد. در نیمه اول نتوانستیم خیلی خوب کار کنیم اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم، موقعیت‌هایی خلق کردیم و خداراشکر به سه امتیاز رسیدیم. این برد حق ما بود با اینکه حتی به تیرک دروازه حریف هم زدیم و می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در مورد گلی که برای تیمش به ثمر رساند، گفت: تلاش کل تیم بود و قرعه به نام من افتاد. مهم برد تیم است. این گل روی کار ترکیبی به ثمر رسید. قبل از زدن گل هم با فرشید باقری یک-دو کردم و دروازه حریف باز شد. باقری یکی از بازیکن‌های بزرگ فوتبال ایران است و مطمئنا می‌تواند به ما کمک کند. در کل تیم ما به هارمونی خوبی رسیده، بازیکنان درک فوتبالی خوبی از هم دارند و با هم هماهنگ هستند. این مساله خیلی مهم است.

وی در مورد کار کردن با امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: او بهترین و پرافتخارترین مربی ایران است. کار کردن با او سخت اما لذت بخش است.

عاشوری در خصوص اینکه اکنون گل‌گهر در رتبه سوم و کورس سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفته، گفت: همه چیز به خودمان بستگی دارد اما بازی به بازی پیش می رویم. برد ذوب‌آهن برای ما تمام شده و الان فقط به بازی با پدیده فکر می‌کنیم. امیدوارم در آخر فصل جایگاه خیلی خوبی به دست بیاوریم. الان که در رتبه سوم هستیم و به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شده‌ایم خیلی خوشحال کننده است اما تا آخر بازی‌ها راه زیادی مانده، مطمئنا اگر امسال به سهمیه لیگ قهرمانان برسیم کار بزرگی انجام داده‌ایم. این تیم سال قبل برای سقوط نکردن می‌جنگید اما حالا برای رتبه‌های بالای جدول می‌جنگد. حس خیلی خوبی است. امیدوارم بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: تیم خوبی داریم اما نباید توقعات را بالا ببریم. مهره‌های خیلی خوب، کادرفنی و مدیریت قوی داریم ولی به هرحال نباید جوگیر شویم! ما باید بهترین باشیم اما تیم‌های دیگر هم سرمایه‌گذاری و تلاش می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. بازی‌های سختی مثل بازی با پرسپولیس و استقلال را پیش رو داریم و باید همه جوانب را بسنجیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول