اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

چرا دولت لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را به صورت دو فوریتی به مجلس نفرستاده است؟

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به تعیین اعتبار لازم برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در بودجه 1400 گفت:‌چرا دولت این لایحه را به صورت دو فوریتی به مجلس نفرستاده تا کام فرهنگیان سریع‌تر شیرین شود.

چرا دولت لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را به صورت دو فوریتی به مجلس نفرستاده است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سیدمحمد پاکمهر نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:آقای حاجی‌میرزایی شما بایستی به درخواست‌های به حق جامعه فرهنگیان از جمله اجرای کامل رتبه‌بندی فرهنگیان، اعمال آخرین مدرک فرهنگیان، ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش و توجه به کارنامه سبزها توجه کنید.

وی افزود: از اینکه لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان که در دولت به مجلس ارسال شده از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم ولی با اینکه در بودجه 1400 اعتبار اجرای این موضوع مصوب شده شما بایستی این لایحه  را به صورت دوفوریتی به مجلس می‌فرستادید تا گام فرهنگیان سریع‌تر شیرین شود.

نماینده بجنورد در مجلس  تصریح کرد:‌اعمال آخرین مدرک فرهنگیان در راستای ارتقاء انگیزه و کیفیت‌بخشی آنان بسیار مهم است و از ضروریات و اولویت‌های مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول