اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برای یاری شیطان عرب؛ سپاه و سلبریتی‌های سایبری امارات علیه فلسطین فعال شدند

در حالی که جهان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به خشم آمده، سپاه سایبری از جمله برخی شخصیت‌های اماراتی با هدف یاری «محمد بن زاید» معروف به شیطان عرب در فضای مجازی فعال شده‌اند.

برای یاری شیطان عرب؛ سپاه و سلبریتی‌های سایبری امارات علیه فلسطین فعال شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وب‌سایت یمنی «عدن نیوز» در گزارشی به بررسی واکنش امارات به درگیری کنونی میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پرداخت.

در این گزارش آمده: امارات در ادبیات مبارزه عربی در دوره جدیده به کشور ننگین معروف شده است. امارات در حوادث سیاسی بزرگ ترجیح داده که در صف مقابل با شرافت، عربیت و انسانیت بایستد و به همین دلیل سران امارات مردودترین و تحقیرشده‌ترین سران نزد ملت‌های عربی هستند و «محمد بن زاید» به شیطان عرب معروف شده است.

عدن‌نیوز افزود، سران و شخصیت‌های معروف در امارات طی روزهای گذشته حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند و به فلسطینی‌هایی که در مقابل رژیم اشغالگر سلاح به دست گرفته‌اند تهمت تروریسم زده‌اند.

در ادامه این گزارش به توییت‌های «وسیم یوسف» از روحانیون جنجال‌برانگیز نزدیک به بن زاید در امارات اشاره شده که سرو صدای زیادی به راه انداخت. وسیم یوسف در این توییت‌ها بدون اشاره به کشتار گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، جنبش‌های مقاومتی فلسطینی را مصداق تروریسم خواند که مرتکب جنایت علیه اسرائیلی‌ها می‌شوند.

 

همزمان با یوسف، دیگر شخصیت‌های معروف اماراتی نیز در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از رژیم صهونیستی و بی گناه جلوه دادن آن دست به کار شدند. کارشناسان می‌گویند این اقدام به دستور شخص بن زاید انجام شده است.

به عنوان مثال «سعد الفوزان» نویسنده اماراتی در توییتی مدعی شد: حامی اسرائیل نیستم اما سؤالم این است آیا ما عرب‌ها صدها سال با یهود در مدینه، خیبر و تیماء زندگی نکردیم و جز احترام و قدردانی از آنها ندیدیم. سمؤل یهودی نمادی از وفاداری تا به امروز است و این ضرب المثل هنوز میان عرب‌ها مشهور است «[چه کسی] وفادارتر از سمؤل».

 

بازرگان اماراتی «حسن سجوانی» نیز از فلسطینی‌های ساکن قدس خواست مسجدالاقصی را ترک کنند. وی سپس فلسطینی‌ها را به تحریک آفرینی علیه اسرائیلی‌ها متهم کرد.

از سوی دیگر فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری از برج خلیفه در امارات منتشر کردند که برای هر مناسبتی نورافشانی شده اما در قبال کشتار فلسطینی‌ها هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در حملات یک هفته اخیر به غزه ۱۷۴ نفر شهید شده‌اند که در میان آنها ۴۷ کودک و ۲۹ زن دیده می‌شوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول