اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 181 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 181 نفر و شمار مجروحان به 1225 تن رسید.

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 181 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین، امروز (یک‌شنبه - ۱۶ می) از افزایش شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ابتدای تجاوز تاکنون خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه الجزیره، شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به  ۱۸۱ شهید از جمله ۵۲ کودک و  ۳۱ زن و ۱۲۲۵ مجروح افزایش یافت. 

بنا بر این گزارش، در جریان حملات شب گذشته تا صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، دست‌کم ۲۶ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر مجروح شدند و در سایه تداوم حملات صهیونیست‌ها انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابد. زیرا ده‌ها آپارتمان مسکونی در نوار غزه هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین، امار اولیه قربانیان شب گذشته تا صبح امروز نوار غزه را  ۱۰  شهید و بیش از ۴۰ مجروح اعلام کرده بود.

در این میان، مقاومت فلسطینی نیز که از ظهر دیروز (شنبه - ۱۵ می) موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

 بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا رسید.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد امروز، با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول