اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۸۸ طرح‌ مخابراتی در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح ۸۸ طرح‌ مخابراتی در این استان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی خبر داد.

۸۸ طرح‌ مخابراتی در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی اظهار کرد: بسترهای لازم برای افتتاح ۸۸ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها بیان کرد: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه «اف.تی. تی. اچ» ، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی جی ۳وجی ۴، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته مخابرات و ارتباطات امسال است.

دارایی افزود: به مناسبت هفته ارتباطات ۴۰ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری،«اف.تی. تی. اچ» و وایرلس با مشخصات اجرای فیبر شهری و بین‌شهری سازمان‌ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی، نصب تجهیزات «اف.تی. تی. اچ» در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و ۳۴ پروژه حوزه دیتا با مشخصات توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۱۰ پروژه حوزه تلفن ثابت با مشخصات توسعه تلفن ثابت جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی و همچنین چهار پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آن‌ها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول