اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست کلانتری از رئیس سازمان جنگل‌ها/ حمایت خاص از کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد سازمان جنگل‌ها تجهیزات، امکانات و اعتبارات بیشتری در اختیار استان قرار دهد.

درخواست کلانتری  از رئیس سازمان جنگل‌ها/ حمایت خاص از کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت‌های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه‌های ملی اعم از جنگل‌ها، مرتع و محیط زیست استان از تلاش‌های رئیس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی"البرز زارعی" و ۵ تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان‌ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.

استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون وزیر شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده رو به رو شد.

منصور در این دیدار بر ضرورت توجه به  ظرفیت‌های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی در این راستا برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می‌یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم و تجهیزات لازم از جمله (دمنده،کفش ولباس ایمنی زد حریق وسایر تجهیزات)تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای مهار آتش سوزی‌های  امسال، بیان کرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان( استاندار کهگیلویه و بویراحمد ) برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول