اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آقای وزیر کشور! کولبران قاچاقچی نیستند، آقازاده‌های آمریکا نشین قاچاقچی‌اند

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: آقای وزیر کشور به نیروهای تحت امر خویش تفهیم کنید که کشتن کولبرها سرگرمی و مبارزه با قاچاق نیست و فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه فصل الخطاب است.

آقای وزیر کشور! کولبران قاچاقچی نیستند، آقازاده‌های آمریکا نشین قاچاقچی‌اند

به گزارش فارس به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: اگرچه دولت بدعهد و بی تدبیر به هیچ کدام از وعده‌های خود در حوزه‌های انتخابیه اینجانب و مناطق کردنشین جامه عمل نپوشانیده ولی مطمئن باشید مردان نجیب و صادق کردستان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام 28 خرداد ماه حضور تماشایی پای صندوق رأی خواهند داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم افزود: پس از 43 سال از عمر با برکت انقلاب و دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوار، هنوز دشمنی‌ها با نظام و انقلاب و مردم نه تنها فروکش نکرده بلکه هر روز به شیوه های جدید نیت پلید آنها برای ما نمایان تر می شود. بدقولی آنها در برجام و ترور شخصیت های برجسته و تحریم های ظالمانه حتی بر روی داروهای سرطانی و صعب العلاج تنها گوشه‌ای از وحشی گری آنها علیه ملت شریف ایران است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال جای بسی تاسف است که دستگاه دیپلماسی التماسی ما با لبخندهای ناظریفشان از روی عمد یا ساده لوحی چشمان باز و بینای دلسوزان را پر از گرد و غبار و بی بصیرتی خویش کردند.

رحیمی خطاب به رئیس جمهور، گفت: مردم زیر چرخ بی تدبیری شما در حوزه های سیاسی، اجتماعی و مخصوصا اقتصادی له شدند اما شما در فکر رنگ و حنای ریش مبارکتان هستید. به جوانان بیکار و سرخورده که با هزاران امید و با تبلیغات جنابعالی سر از بورس شما درآوردند، رحم نکردید و با چپاول هزاران میلیارد سرمایه جوانان به ریش آنان می خندید.

وی ادامه داد: اگر نظارت رهبری معظم و دستگاه قضایی نبود، خدا می دانست که خاک این کشور را هم فروخته بودید. از صداقت و نجابت مردم کرد سوء استفاده کردید و آنها را علی رغم وعده‌های فراوان در دستگاه‌های دولتی به کار نگرفتید، جوانان رشید و با سواد و متعهد کُرد چه مشکلی داشتند که آنها را فراموش کردید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: معیشت روحانیون معظم و اهل سنت خصوصا در شرایط کرونا به شدت در مضیقه است، چه تمهیداتی برای این بزرگواران اهل دین اندیشیده‌اید. جوانان غیور حوزه انتخابیه در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش جوانان ایران اسلامی با رژیم بعث عراق جنگیدند و جان نثار آبرو وطن خود کردند اما اینک جوانان کولبر در پی بی تدبیری شما که نتوانستید شغل برای آنها ایجاد کنید، شرافتمندانه برای معیشت خود مشغول کولبری هستند اما این بار نه توسط رژیم بعث عراق بلکه توسط گلوله های سُربی شما پیشانی آنها مورد هدف قرار گرفته است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: به نیروهای تحت امر خویش تفهیم کنید که کشتن کولبرها سرگرمی و مبارزه با قاچاق نیست و فرمایش مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.

رحیمی خطاب به وزیر کشور، اظهار کرد: هیچ کسی حق ندارد به جوانان مرز نشین و کولبران لقب قاچاقچی دهد، قاچاقچی آقازاده‌های آمریکا نشین و کانادا نشینی هستند که عزت، شرف و ثروت ملت قهرمان را به تاراج می برند نه جوان مرزنشین که برای نان سفره خالی خود تایر ماشین خارجی شما را به دوش می کشند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده های غیراستاندارد سقز، بانه، سنندج و مریوان همچنان جان عزیزانمان را می‌گیرد و لقب قتلگاه به خود گرفته است، اما مسئولین راه و شهرسازی به بیراهه رفتند. تمام برنامه ها و وعده های وزیر راه در حوزه راه های روستایی و فرودگاه سقز ناتمام مانده و نمی توان در پایان دولت دوازهم به اتمام آنها افتخار کنید.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: حوزه انتخابیه من در محاصره سه سد عظیم قرار دارد اما به واسطه سیاست های غلط و سوء مدیریت اجازه برداشت آب نداریم و کشاورز زحمت کش باید دست به دعا برای سال آبی پر باران باشد. تمام تخصیص‌های وعده داده شده روی کاغذ مانده است و بسیاری از روستاها در پر بارش ترین ماه‌های سال گذشته در شبانه روز یک ساعت آب داشتند و بسیاری با گذشت 40 سال از انقلاب از لوله کشی برخوردار نیستند و از چشمه‌های دور دست آب تامین می‌کنند که این حاصل سوء مدیریت است نه تحریم.

رحیمی در ادامه تصریح کرد: وزیر ارتباطات بسیار جای تاسف است که ضعف زیرساخت‌های مخابراتی در کنار برنامه شاد آموزش و پرورش باعث شده تا دانش آموزان ما ناشاد شوند و دسترسی به اینترنتی ضعیف داشته باشند و در بسیاری از روستاهای مرزی به خاطر عدم پوشش اپراتورهای داخلی مردم به وفور از سیم کارت خارجی استفاده می کنند که تبعات امنیتی اقتصادی و عدم فیلترینگ را بهتر می دانید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: در موضوع اعمال مدرک فرهنگیان بیش از این تعلل نکنید و بسیاری از دستگاه اجرایی بی سر و صدا به استناد یک رأی دیوان عدالت اداری حق کارمندان را زیر پا گذاشتند و نیازی به استفساریه و حاشیه سازی نیست. مگر خبر ندارید در آموزش و پرورش همه ابتدا معلم و بنا به ضرورت و نیاز ستادی شدند، پس محروم کردن کارکنان اداری از اعمال مدرک جفای بزرگی است همچنین در آزمون استخدامی ماده 28 آموزش و پرورش کاملا هوشمندانه، جوانان تحصیل کرده و بومی را حذف و نیروهای غیربومی و سفارشی را جایگزین کردید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: وزیر محترم صمت؛ در شرکت شهرک‌های استان که بیشتر به بنگاه معاملات ملکیِ خصوصی شباهت دارد، زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی بانه که تنها افتخار سرمایه گذاری دولت است به چند برابر قیمت تمام شده به متقاضیان می‌دهند.

رحیمی مجددا خطاب به وزیر کشور، گفت: لطفا در مصوبه برخورداری ساکنان روستای با شعاع 20 کیلومتر از مزایای کارت مرزنشینی تجدید نظر کرده و با افزایش این شعاع به 30 کیلومتر موجبات رضایت سایر روستاییان را فراهم کنید و باعث بازگشت روستاییان به زادگاهشان شوید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول