اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان صدرجدول‌را با‌پنج گل پس‌گرفت/درخشش شاگردان نویدکیا در چمن خیس نقش‌جهان

در قالب بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که این دیدار با نتیجه 5بریک به سود سپاهان به‌پایان رسید.

سپاهان صدرجدول‌را با‌پنج گل پس‌گرفت/درخشش شاگردان نویدکیا در چمن خیس نقش‌جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف تیم مس رفسنجان رفت.

دقایق ابتدایی این دیدار توسط تیم سپاهان به صورت هجومی آغاز شد؛ بازیکنان سپاهان با مدیریت توپ و پاس‌های کوتاه به دنبال بازکردن خط دفاعی مس رفسنجان بودند؛ در ادامه بازی شاگردان نویدکیا به ارسال‌های بلند از جناحین روی آوردند، در این بین سپاهان چند کرنر به دست آورد اما نتوانست دروازه میهمان خود را باز کند.

گل زودهنگام سلیمانی سبب افزایش جذابیت این دیدار شد، اما سپاهان پس از دریافت اولین گل از فشارهای خود بر روی دروازه مس دست نکشید تا تنها پس از بیست دقیقه از به‌ثمر رسیدن گل اول میهمان سه مرتبه دروازه حریف خود را باز کند.

در ادامه روند بازی حملات سپاهان همچنان ادامه داشت، شاگردان نویدکیا با فشار بر روی دروازه تیم مس رفسنجان به گل چهارم خود در این دیدار رسیدند تا با نتیجه 4 بر یک راهی رختکن شوند.

با آغاز نیمه دوم، حملات مس رفسنجان جان دوباره‌ای گرفت، شاگردان ربیعی با فشار بر روی توپ قصد ایجاد موقعیت برای تیم خود را داشتند اما در این بین و با درخشش مدافعین سپاهان موقعیت‌های این تیم از دست رفت؛ در نهایت این سپاهان بود که مجدداً در این نیمه به گل رسید تا پنجمین گل سپاهان در اسکوبرد ورزشگاه نمایان شود.

در ادامه نیم دوم این دیدار، میزبان و میهمان برای گلزنی تلاش کردند و موقعیت‌های برای دوتیم ایجاد شد اما با درخشش مدافعین و یا بی‌دقتی مهاجمین دوتیم دروازه‌های میزبان و میهمان بسته ماند.

دقایق انتهای این دیدار همچنان از جانب دوتیم به صورت هجومی دنبال شد اما گلی به‌ثمر نرسید تا این دیدار با نتیجه نهایی 5 بر یک به سود سپاهان به‌پایان برسد و شاگردان نویدکیا مجدداً به صدر جدول بازگردند.

ترکیب سپاهان: 

پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن(کیروش استنلی دقیقه 80)، محمد کریمی(رسول نویدکیا دقیقه 82)، سروش رفیعی( یاسین سلمانی دقیقه 75)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی (جلال الدین علی محمدی دقیقه76) و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، مهدی کیانی(مهرداد آوخ دقیقه 73)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، سجاد آشوری ( محمد قاضی دقیقه 51)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی(میثم نقی‌زاده دقیقه 67)

سرمربی: محمد ربیعی

داور: رضا کرمانشاهی

کارت زرد:محمدرضا حسینی دقیقه 16 و مهرداد رضایی دقیقه 44 و عقیل کعبی دقیقه 65

کارت قرمز:

گل‌ها:

برای سپاهان: گولیسیانی دقیقه  25 و محمدرضا حسینی دقیقه 28 و امیدنورافکن دقیقه 32 سجاد شهباززاده دقیقه 38 و یاسین سلمانی دقیقه 83

برای مس رفسنجان: محمدرضا سلیمانی دقیقه 8

اتفاقات مهم:

* دقیقه 1

احسان حاج‌صفی با ارسال کرنر، نورافکن را مالک توپ کرد که با دخالت مدافعین مس ضربه وی از دست رفت.

*دقیقه 2

بازیکنان سپاهان مجدداً مالک یک ضربه کرنر شدند که مجدداً با دخالت مدافعین مس رفسنجان این فرصت زردپوشان از دست رفت.

*دقیقه 8

سپاهان برای سومین بار مالک یک ضربه کرنر شد و حاج‌صفی توپ را ارسال کرد ولی مدافعین مس رفسنجان سریع توپ را دفع کردند و یک ضد حمله سریع برای تیم خود ساختند؛ در این ضد حمله سلیمانی با یک ضربه سر ارسال شده از جناحین اولین گل این دیدار را به‌ثمر رساند.

*دقیقه 18

بازیکنان سپاهان مالک یک موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه تیم مس رفسنجان شدند؛ محبی با یک شوت محکم توپ را با فاصله کمی از کنار دروازه عبور داد.

* دقیقه 25

سپاهان مالک یک ضربه کرنر شد که در نهایت سروش رفیعی با ارسال موفق گولیسیانی را مالک توپ کرد؛ گولیسانی با یک ضربه سر محکم اولین گل سپاهان را به ثمر رساند.

* دقیقه 28

محمدمحبی یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تیم مس رفسنجان به دست آورد؛ دوازبان تیم مس با دفع ناقص توپ حسینی را مالک توپ کرد و وی با یک شوت سهمگین دروازه تیم مس را بازکرد.

* دقیقه 33

در ادامه حملات شاگردان نویدکیا، محبی در محوطه جریمه مس رفسنجان مالک توپ شد، پس از ضربه محبی و چرخش توپ نورافکن مالک توپ شد و با یک ضربه سنگین دروازه مس رفسنجان را برای سومین بار باز کرد.

* دقیقه 38

اسماعیلی‌فر با ارسال پاس داخل عمق، شهباززاده را مالک توپ کرد که وی توانست از موقعیت ایجاد شده به خوبی استفاده کند و گل چهارم سپاهان را وارد دروازه مس رفسنجان کند.

*دقیقه 53

سلیمانی با یک فرار سریع ارسال بلندی را از جناحین بر روی دروازه سپاهان ارسال کرد که توپ با فاصله کمی از روی سر فراز امامعلی عبور کرد.

* دقیقه 55

بازیکنان مس رفسنجان داخل محوطه جریمه سپاهان مالک یک موقعیت خطرناک شدند که با درخشش مدافعین سپاهان این حمله مس رفسنجان دفع شد.

* دقیقه 65

سپاهان پشت محوطه مس رفسنجان مالک یک ضربه مستقیم شد؛ احسان حاج صفی توپ را به صورت مستقیم بر روی دستان دروازه‌بان مس رفسنجان شوت کرد.

*دقیقه 72

سپاهان پشت محوطه جریمه مس رفسنجان مالک یک ضربه مستقیم شد که مجدداً حاج‌صفی با یک شلیک مستقیم توپ را با اختلاف کمی از دروازه راهی اوت کرد.

* دقیقه 83

بر روی اشتباه مدافع تیم مس رفسنجان، یاسین سلمانی مالک توپ شد؛ سلمانی با حضور در محوطه جریمه مس رفسنجان و دریبل دروازبان این تیم گل پنجم سپاهان را وارد دروازه کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول