اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ادعای عجیب اکیپ؛ سن ژرمن سراغ مرد 40 گله بوندس لیگا می رود

یک رسانه معتبر فرانسه امروز ادعای عجیبی در مورد بهترین گلزن فصل جاری بوندس لیگا مطرح کرد.

ادعای عجیب اکیپ؛ سن ژرمن سراغ مرد 40 گله بوندس لیگا می رود

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای سپری شده، وقتی شایعه حضور ارلینگ هالند در بایرن مونیخ پیچید، روسای باشگاه مونیخی به سرعت واکنش نشان دادند.

چهره های همچون هربرت هاینر، رئیس باشگاه، کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی و اولیور کان، عضو هیات مدیره، بحث خرید هالند را کاملا رد کردند.

آنها گفتند که چنین پروژه در دستور کار باواریایی ها نیست. زیرا با در اختیار داشتن روبرت لواندوفسکی نیازی به خرید مهاجمی مثل هالند ندارند.

این مقامات بیان کردند باشگاه با گلزن لهستانی تا 2023 قرارداد دارد و حتی در تدارک است تفاهم نامه کاری جدیدی را با او امضا کند.

شب گذشته هم در بازی با فرایبورگ، «لواندوفسکی» چهلمین گل فصل جاری خود را در بوندس لیگا زد و به رکورد جاودانه گرد مولر رسید.

او مثل گذشته تاکید کرد از همکاری با مونیخی ها لذت می برد و خواستار استمرار همکاری موفقیت آمیزش است.

اما امروز روزنامه اکیپ، ادعای عجیبی را مطرح کرد. این که در تابستان امسال احتمال خرید وی توسط باشگاه پولدار پاری سن ژرمن وجوددارد.

این نشریه ورزشی معتبر که منبع معتبری است، عنوان کرد اگر کیلین امباپه در تابستان جاری فروخته شود، آنوقت سن ژرمن پروژه خرید  گلزن لهستانی مونیخی ها را کلید می زند.

با توجه به انتشار این گزارش، پیش بینی می شود اگر چنین اتفاقی رخ دهد، سن ژرمن بابت لواندوفسکی حداقل باید 60 میلیون یورو هزینه کنئد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول