اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید

فرماندار شهرستان نور گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور تائید شد.

شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده  شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید

علی شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: ۱۲۳ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در پنج شهر این شهرستان ثبت‌نام کردند که یک نفر فوت شد و بررسی صلاحیت ۱۲۲ نفر در هیأت اجرایی و نظارت شهرستان انجام که صلاحیت ۷۸ نفر تائید و صلاحیت بقیه داوطلبان در شهرستان احراز نشد.

وی گفت: افرادی که صلاحیت آنان در هیأت‌های اجرایی و نظارت محرز نشده بود، فرصت اعتراض داشتند و از مهلت و حق قانونی خود استفاده کردند که در نهایت با اعلام رسمی هیات نظارت استان و تائید 6 نفر دیگر از داوطلبان، این تعداد به 84 نفر رسید.

فرماندار شهرستان نور افزود: کسانی که صلاحیت‌شان در هیأت نظارت استان تائید نشد، به استناد ماده ۶۳ قانون انتخابات فرصت دارند ظرف مدت چهار روز، مراتب اعتراض و شکایت خود را از طریق فرمانداری به هیأت نظارت مرکزی تحویل دهند.

این مسؤول با درخواست از داوطلبان برای رعایت قانون، گفت: نامزدهای تائید صلاحیت شده از تبلیغات زودهنگام و تجمعات با توجه به شرایط ک‌ونایی خودداری کنند، زیرا همه موارد توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات رصد و با تخلفات احتمالی برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان تائید صلاحیت شده از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۶ خرداد ماه سال جاری به مدت هفت روز حق تبلیغات دارند.

شهرهای نور، رویان، ایزد شهر، چمستان و بلده، شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور در غرب مازندران هستند.  

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول