اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

افسانه گنبد آهنین دیگر یک شوخی کودکانه است/دست فلسطینیان دیگر خالی نیست

معاون بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:افسانه گنبد آهنین دیگر یک شوخی کودکانه است؛ با دستیابی گروه های مقاومت به تسلیحات پیشرفته دست فلسطینیان دیگر خالی نیست و عرصه را بر خصم جنایتکار تنگ تر خواهند کرد.

افسانه گنبد آهنین دیگر یک شوخی کودکانه است/دست فلسطینیان دیگر خالی نیست

امیر محمد کولانی معاون بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی رؤیای نیل تا فرات که هیچ، بلکه آرزوی برقراری امنیت دراراضی اشغالی را با خود به گور می برند، گفت: ملت فلسطین علی الخصوص برادران غیرتمند اهل سنتمان در غزه ثابت کرده اند اگرچه مظلوم اند اما بسیار قدرتمندند. روزی شاهد تقابل نوجوانان سنگ انداز با تسلیحات پیشرفته بودیم و امروز می بینیم که همان نوجوانان عزتمندانه سطح این تقابل را بالاتر آورده اند و با موشک و پهپاد پاسخ شرارت های صهیونیست ها را می دهند.

وی افزود: موشک های مقاومت در غزه خواب را از چشمان رژیم غاصب ربوده است. اوج استیصال صهیونیستها یعنی؛ یک موشک چند ده هزار دلاری از سامانه ای چند میلیون دلاری شلیک می شود تا موشکی ابتدایی و چند صد دلاری را ساقط کند و آن هم نتواند همه آنان را منهدم کند. افسانه گنبد آهنین دیگر یک شوخی کودکانه است؛ با شکست بازدارندگی صهیونیست ها و دستیابی گروه های مقاومت به تسلیحات پیشرفته دست فلسطینیان دیگر خالی نیست و عرصه را بر خصم جنایتکار تنگ تر خواهند کرد.

کولانی تصریح کرد: درگیری های اخیر نشان می دهد رژیم صهیونیستی چاره ای جز دست و پا زدن های بی حاصل و توسل به زور نامشروع ندارد. جنایت های این رژیم علیه مردم غزه بخصوص کودکان بیش از پیش نمایان شده است، کودکانی که روزی مقابل این ظلم خواهند ایستاد و بینی صهیونیسم را به زمین خواهند کوفت.

وی ادامه داد: راهکار حل بحران جاری در فلسطین اشغالی رفراندوم است؛ اما مسیر این رفراندوم مقاومت فعالانه در قبال نیروی متخاصم است، دیگر دوره حملات یکطرفه گذشته و مقاومت ثابت کرده است همواره در قبال تهاجم منفعل نخواهد بود و واکنش های سخت و متعددی را در آستین دارد. بنظر بنده با تمرکز بر مقوله مقاومت و همزمان پیشبرد راهکارهای سیاسی جهت آزادی فلسطین و قدس شریف به هدف غایی خود خواهیم رسید.

معاون بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: منظور از راهکارهای سیاسی، انسجام و همگرایی در جهان اسلام حول مسأله فلسطین و همچنین کشاندن بیش از پیش پای رژیم صهیونیستی به دادگاه های بین المللی و همکاری دولت ها و سازمان های مردم نهاد کشور های اسلامی با سازمان ها و گروه‌های مؤثر مردمی ضد جنگ در کشور های غربی حامی اسرائیل جنایت‌کار. همکاری با سازمان های مردم نهاد ضد جنگ می تواند اهرم فشاری باشد بر دول غربی حامی رژیم که همواره مانع از تحقق حقوق فلسطینیان اند.

وی گفت: همین چند روز گذشته دیدیم که برخی دولت های اروپایی که مضحکانه خود را حامی حقوق بشر می دانند چگونه در تأیید جنایات صهیونیست ها پرچم این رژیم را بر مراکز مهم دولتی خود برافراشتند. قطع حمایت های بی دریغ غربی ها از رژیم اسرائیل، قطعا راه را برای برگزاری رفراندوم و تاسیس دولت مشروع فلسطینی باز می کند. نقطه پایان اسرائیل درواقع سرآغازی ست بر صلح پایدار در منطقه غرب آسیا.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول