اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۰ دستگاه ماینر از یک کارگاه تولیدی در سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال جاسازی‌شده در یک کارگاه تولیدی در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۰ دستگاه ماینر از یک کارگاه تولیدی در سرخه

محمد مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر نصب و بهره‌گیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه‌های تولیدی، بلافاصله اقدامات اولیه مأموران انتظامی در این زمینه آغاز شد.

 وی به بررسی‌های اولیه و تخصصی مأموران پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: پس از تعیین صحت و سقم موضوع، هماهنگی‌های لازم قانونی برای شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به تشکیل تیم مشترک پلیس و اداره برق شهرستان سرخه بیان کرد: در بازدید صورت‌گرفته پلیس از این واحد تولیدی، ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

مهرابی ارزش این دستگاه‌ها را برابر نظر کارشناسان امر بالغ‌بر چهار میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی‌صلاح معرفی شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول