اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصویب و جمع‌بندی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب و جمع‌بندی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های بازنشستگی خبرداد و گفت:‌ براساس این طرح امکان جابه‌جایی سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های مختلف بازنشستگی وجود دارد.

تصویب و جمع‌بندی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کار بررسی و تصویب طرح دو فوریتی انتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های بازنشستگی به پایان رسید تا این طرح برای رسیدگی در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

وی افزود: براساس طرح انتقال سوابق بیمه‌ایی امکان جابه‌جایی سوابق بیمه‌ای برای افراد بین صندوق‌های بازنشستگی مختلف در کشور وجود دارد که پس از درخواست فرد بیمه شده به صندوق بازنشستگی مقصد مابه‌التفاوت تعیین شده توسط صندوق مبدأ و یا فرد درخواست کننده پرداخت و کار انتقال سوابق انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه مقاوله‌نامه دولت جمهوری اسلامی ایران با سازمان جهانی کار در رابطه با بهداشت، ایمنی و همچنین بهداشت کار و بازرسی کار اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ایراد وارد شده از سوی شورای نگهبان به این لایحه اصلاح شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول