اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقتدی الصدر:حکام سازشگر عرب با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند

رهبر جریان صدر شامگاه یکشنبه از حکام عربی که در مقطع اخیر تصمیم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گرفته‌اند، خواست سفرای این رژیم را اخراج کنند.

مقتدی الصدر:حکام سازشگر عرب با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبر جریان صدر عراق امروز یکشنبه از کشورهای عربی سازشگر با رژیم صهیونیستی خواست عادی‌سازی روابط خود را با این رژیم اشغالگر، لغو و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

مقتدی الصدر در توییتر نوشت: با سلام خدمت حکام عرب، در میان جنگ سختی که دشمن صهیونیستی علیه قدس شریف و غزه مبارز راه انداخته است، چیزی را خدمت شما می‌گویم.

وی افزود: خدمت حکام عربی که با رژیم شرارت سازش کرده‌اند، می‌گویم که برای لغو سازش و بیرون راندن سفرای (رژیم صهیونیستی) از کشورهایشان بشتابند یا بر آنها فشار آورند و سطح نمایندگی دیپلماتیک خود را (در اسرائیل) تقلیل دهند و همچنین اسرائیل را تحریم اقتصادی یا موارد مشابه کنند.

رهبر جریان صدر گفت: فرزندان ما ما منتظر موقعیتی از جانب شما هستند که درد و رنج آنها را برطرف کند. امیدوارم موضع شما درخشش افتخاری در تاریخ آینده شما باشد.

«حسن سالم» عضو پارلمان عراق هم روز یکشنبه از دولت الکاظمی خواست روابط خود را با کشورهای سازشگر با اسرائیل قطع کند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول