اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کمالوند: آقای افشاریان کلاهتان را بالاتر بیاندازید/ داور اصفهانی را چطور برای بازی ما انتخاب کردید؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من فقط یک جمله به آقای افشاریان می خواهم بگویم که با این چیدمان داوری کلاهت را بالاتر بینداز.

کمالوند: آقای افشاریان کلاهتان را بالاتر بیاندازید/ داور اصفهانی را چطور برای بازی ما انتخاب کردید؟

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قضاوت داوران بازی با پیکان و انتخاب داور چهارم از استان اصفهان اظهار داشت: آقای افشاریان من امشب فقط یک جمله به شما می گویم و این هست که کلاهتان را بالاتر بیاندازید. شما چگونه درحالی که سه تیم سایپا، ذوب آهن و نساجی موقعیت حساسی در پایین جدول دارند برای بازی امروز ما با پیکان داور چهارم از استان اصفهان انتخاب کردید؟

وی افزود: کدام عقل سلیمی به چنین انتخاب هایی شک نمی کند؟ داور چهارم به نام احمد محمدی چطور از فاصله 50 متری متوجه پنالتی می شود و در حالی که داور وسط چنین خطایی نگرفته اعلام به پنالتی می کند؟ 

سرمربی نارنجی پوشان تاکید کرد: آقای افشاریان شما اگر قرار است داوری ها را درست کنید فقط  به این سوال من جواب دهید که چطور نگاه نکردید که داور بازی ما برای کدام استان است و موقعیت سه تیم پایین جدول را متوجه نبودید؟ 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول