اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

انتشار اشعار آئینی شاعر پاکستانی در ایران

احمد شهریار از شاعران پاکستانی گفت: یک مجموعه شعر آئینی در دست انتشار دارم که قرار است از سوی خانه پارسی‌زبانان منتشر شود.

انتشار اشعار آئینی شاعر پاکستانی در ایران

احمد شهریار، شاعر پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به آثار در دست انتشار از جمله یک مجموعه شعر و کتاب‌های ترجمه اشاره کرد و گفت: مجموعه شعر آئینی «قرار بی‌قراری» را در دست انتشار دارم. این مجموعه آئینی قرار است از سوی خانه پارسی‌زبانان منتشر شود. البته پس از انتشار همزمان در ایران و هند برای آن رونمایی برگزار می‌شود.

این شاعر پاکستانی در بخش دیگری از سخنان خود به همراهی محمدکاظم کاظمی در انتشار کتاب اشاره کرد و گفت: این مجموعه حاوی ۴۸ سروده  آئینی و ۶ رباعی و دوبیتی است و مقدمه کتاب را استاد محمدعلی مجاهدی نگاشته‌اند. ایشان در مورد اشعار بنده گفت‌وگویی انجام داده بود. از این رو ما هم از همان مصاحبه در ابتدای کتاب استفاده کردیم. البته ویرایش کتاب بر عهده استاد کاظمی بود.

وی ادامه داد: اشعار این مجموعه حاصل کارهایی از سال ۹۰ تا ۹۹ است که یک جا گردآمده است. در این مجموعه اشعار موضوعی دسته بندی شده، از شعر توحیدی، نبوی، علوی، فاطمی، حسینی و ... فراروی مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه اشعار قرآنی هم در کتاب گنجانده شده است. امیدوارم به زودی این اثر منتشر شود؛ چرا که دومین مجموعه شعرم محسوب می‌شود. کتاب نخست مجموعه غزلی بود که سال ۹۹ از سوی موسسه شهرستان ادب با عنوان «پیرهن گم کرده‌ام» منتشر شد.

«درخت کلمات (مجموعه داستان‌‌های مینی‌‌مال)» و چاپ دوم «دستور کامل و آموزش زبان اردو برای فارسی‌‌زبانان» از سوی انتشارات مؤسسه فرهنگی اکو و «پیرهن گم کرده‌‌ام» به همت مؤسسه فرهنگی ـ هنری شهرستان ادب، به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این مراسم رونمایی امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، از ساعت ۱۴ در مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول