اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهتمام ویژه به برنامه ۵ ساله دوم شهرداری قم/ لزوم شفاف سازی درباره انتشار فیلم عوامل سد معبر

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی شهر به برنامه ۵ ساله دوم شهرداری، خواستار شفاف سازی کامل درباره انتشار فیلم برخورد عوامل سد معبر شد.

اهتمام ویژه به برنامه ۵ ساله دوم شهرداری قم/ لزوم شفاف سازی درباره انتشار فیلم عوامل سد معبر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه، این شغل را حساس و پُرمسؤولیت خواند و بیان کرد: روابط عمومی، هم به عنوان حلقه وصل مدیریت یک سازمان با کارکنان و مردم و هم از جهت تابلو بودن برای هر سازمان و نهاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات خیرین استان در خصوص آزادی زندانیان اظهار کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و برگزاری چند نشست با خیّرین استان و همراهی این عزیزان، زمینه سازی برای آزادی ۱۰ نفر از زندانیان با اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به سرانجام رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم سپس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام تروریستی اخیر در افغانستان یادآور شد: وظیفه ما در هر حال حمایت از همه مظلومان جهان به عنوان یک تکلیف شرعی و انسانی است.

جلالی با ابراز همدردی با خانواده های داغدار حادثه دلخراش مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل افغانستان و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه افزود: این حادثه احساسات جامعه بشری را جریحه دار کرد و این پرسش را در اذهان پدید آورد که جُرم و گناه این دختران مظلوم دانش آموز چه بوده است.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که عاملان این جنایت هیچ بویی از انسانیت نبرده اند، ضمن آن که باید پرسید مدعیان حقوق بشر کجا هستند که چنین حوادث دلخراشی را مورد توجه قرار نمی دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در عین حال گفت: باید گفت مدعیان حقوق بشر و نهادهای بین المللی در ظاهر مدعی حقوق بشر هستند، چراکه برخی موضوعات جزئی و حتی درباره حیوانات را مورد توجه قرار می دهند، اما از کنار جنایتی که شهادت و جراحت ده ها انسان بی گناه را به دنبال دارد، به راحتی می گذرند و از آن چشم پوشی می کنند.

جلالی سپس انتشار فیلم برخورد برخی عوامل سد معبر شهرداری را با شهروندان مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این گونه موارد باید از سوی مدیریت شهری بویژه روابط عمومی شهرداری شفاف سازی و جزئیات مطلب به اطلاع مردم رسانده شود، ضمن آن که باید گفت هرگونه برخورد با متخلف نیز باید در چارچوب قوانین و ضوابط باشد.

وی همچنین خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: برادرانه از همکاران خود در شورای اسلامی شهر می خواهم تا در روزهای پایانی این دوره از شورا نسبت به همه وظایف خود بویژه شرکت جلسات رسمی، جلسات کمیسیون تلفیق و کمیسیون های تخصصی اهتمام داشته باشند تا هیچ وقفه ای در برنامه ها و فعالیت ها به وجود نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان از اعضای کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خواست تا نسبت به بررسی دقیق برنامه ۵ ساله دوم شهرداری به عنوان برنامه سرنوشت ساز آینده شهر توجه جدی داشته باشند و آن را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول