اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار معاون بسیج اساتید با رئیس مؤسسه امام خمینی(ره) / تاکید آیت الله رجبی برای تربیت اساتید معتقد و انقلابی

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید با آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار معاون بسیج اساتید با رئیس مؤسسه امام خمینی(ره) / تاکید آیت الله رجبی برای تربیت اساتید معتقد و انقلابی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور با آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

هاشمی در این دیدار ابتدا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، به اولویت ها و برنامه‌ های این معاونت جهت اجرای طرح ولایت استادی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از ماموریت های محوله از سوی سازمان بسیج مستضعفین به نهضت استادی بسیج طرح ولایت است امیدوار هستیم بتوانیم اولین دوره طرح ولایت را با همکاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه حضرت امام خمینی(ره) برگزار کنیم.

 

 

* اساتید از عمق جان معتقد به مبانی اسلام و انقلاب نباشند، تدریس متون آموزشی متقن هم نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت

در ادامه آیت‌الله رجبی تاکید کرد: با توجه به تأثیر زیاد افکار و عقاید اساتید بر دانشجویان خود، اجرای طرح ولایت استادی بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر اساتید از عمق جان معتقد به مبانی اسلام و انقلاب نباشند، تدریس متون آموزشی متقن هم نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: با توجه به هجمه فراوان فرهنگی به مبانی دینی و اسلام ( مخصوصا در فضای مجازی)، سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت اساتیدی معتقد و انقلابی، جهت تربیت نسل آینده طراز انقلاب اسلامی جوانان، ضرورت دارد.

وی گفت: در اولین دوره برگزاری طرح ولایت، اساتید دانشگاه نیز حضور داشته و در برخی دوره‌های بعدی نیز اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه‌ها شرکت کرده بودند و مؤسسه امام خمینی(ره) سابقه برگزاری چنین دوره‌هایی را دارد و آماده همکاری با سازمان بسیج اساتید کشور است.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: از توصیه‌های دائمی علامه مصباح (ره) انجام کار خالصانه برای خدا و همچنین توسل به اهل بیت علیهم‌السلام بود و می‌فرمودند برای کسب توفیقات، توسل، آسان‌ترین، نتیجه‌بخش‌ترین و مطمئن‌ترین راه است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید با معاون طرح ولایت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و حجت الاسلام مجتبی مصباح هم دیدار و در خصوص اجرای طرح ولایت تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول