اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از یک تن مرغ خارج از شبکه توزیع در گرمسار

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جمع‌آوری مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتئینی این شهرستان، آن را در تهران به قیمت گزافی به فروش می‌رساند.

کشف بیش از یک تن مرغ خارج از شبکه توزیع در گرمسار

غلامحسین عرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر خرید غیرمتعارف مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتئینی در شهر گرمسار توسط راننده یک دستگاه وانت نیسان موضوع به‌طور ویژه از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیگیری و بررسی شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و کنترل‌های نامحسوس پلیس موضوع گزارش تأیید و اقدامات قانونی مأموران برای دستگیری و بازجویی عامل این اقدام آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: مأموران پلیس خودروی نیسان را که پس از بارگیری مرغ‌ها به سمت تهران در حرکت بود، در پلیس‌راه گرمسار متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۳۴۸ کیلوگرم مرغ را کشف کردند.

عرب با بیان اینکه نیسان فاقد یخچال بوده و راننده به کشیدن چادری نامناسب روی مرغ‌ها اکتفا کرده بود، تصریح کرد: برای پیشگیری از فاسد شدن مرغ‌ها بی‌درنگ و با هماهنگی‌های لازم، محموله به سردخانه کشتارگاه ایوانکی تحویل شد.

وی ارزش ریالی محموله را بنا بر اظهارنظر کارشناسان امر بالغ‌بر ۳۳۵ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: راننده نیز پس از اعتراف به جرم خود در بازجویی‌ها به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از پلمب چهار واحد متخلف و صدور اخطار برای چهار واحد دیگر در همین خصوص و به دلیل عرضه خارج از شبکه و اخلال در نظام تولید اقتصادی خبر داد و گفت: در پیگیری‌های بعدی مشخص شد، راننده متخلف با قید وثیقه ۶ میلیارد ریالی آزاد شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول