اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عزم جدی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاق سوخت سازمان یافته در خلیج فارس

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس برای تحقق شعار امسال عزم جدی خود را نشان داد.

عزم جدی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاق سوخت سازمان یافته در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رزمندگان نیروی دریایی سپاه موفق شدند در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق شده را  در پهنه خلیج همیشه فارس  کشف و شناورهای حامل قاچاق را  توقیف و به مقامات قضایی تحویل نمایند.

این  عملیات‌ها که بصورت غافلگیرانه و در پی اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه صورت گرفته، بیش از ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و شناورهای حامل سوخت توقیف  و به مقامات قضایی تحویل شدند.

 

رزمندگان دریادل ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا در یکی از این عملیات ها  موفق به کشف   ۱۵۰ هزار لیتر  سوخت قاچاق  شدند . همزمان با این عملیات،  دریادلان ناو گروه  ذوالفقار خارگ و پایگاه دریایی شهید رییسعلی دلواری( ره) بندر عامری منطقه دوم ندسا موفق شدند ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف و شناورهای حامل، توقیف و به مقامات  دریابانی و قضایی  محلی تحویل نمایند.
  مرحله دیگری از این عملیات ها را نیز رزمندگان غیرتمند منطقه پنجم ندسا رقم زدند، دریادلان منطقه دریایی امام محمدباقر(علیه  السلام)  در جنوب خلیج همیشه فارس با کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق، شناورهای خاطی را توقیف و به مقام قضایی تحویل  کردند.

 

خدمه شناور های توقیف شده پس از بازجویی و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

نیروی دریایی سپاه مصمم است بنا به دستور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، همچون سالهای گذشته با اهتمام بیشتری در سالی که  توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه الله)  که مزین به شعار «تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» شده است با قدرت و توکل بر خدا، برای پشتیبانی از تولیدات داخلی با  قاچاق  سوخت،کالا و دام  بصورت سازمان یافته، مبارزه و از واردات مخرب محصولات و اقلام خارجی ، به داخل کشور ، جلوگیری و برخورد قانونی و قاطع نماید.

نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی از زمان ابلاغ مصوبه شورای عالی امنیت ملی از اواخر سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۲۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و به مقامات قضایی تحویل نموده است.

انتهای پیام/ 88055/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول