اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دفاع مدیر سی‌دی‌سی از لغو استفاده از ماسک صورت/ انتقاد بزرگترین اتحادیه نمایندگان پرستاران

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده از تصمیم به کاهش ضرورت استفاده از ماسک صورت برای افراد کاملا واکسینه دفاع کرد .

دفاع مدیر سی‌دی‌سی از لغو استفاده از ماسک صورت/  انتقاد بزرگترین اتحادیه نمایندگان پرستاران

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) از تصمیم به کاهش ضرورت استفاده از ماسک صورت برای افراد کاملا واکسینه دفاع کرد و تأکید کرد که افزایش فشار سیاسی هیچ ارتباطی با تغییر ناگهانی در دستورالعمل‌ها ندارد.

مدیر سی‌دی‌سی در حمایت از اظهارات خود گفته است: «من براساس یافته‌های علمی صحبت می‌کنم؛ علم به مجلات پزشکی تحویل داده می‌شود و تکامل می‌یابد».

مدیرکل سی دی سی گفت: شواهد و مدارک موجود حکایت از آن دارد که واکسن‌های کرونا در برابر گونه‌های مسری‌تر ویروس کرونا در ایالات متحده موثر بوده است.

تحت رهنمودهای جدید هفته گذشته منتشر شد، افراد کاملا واکسینه شده می‌توانند استفاده از ماسک صورت را در خارج از منزل و در جمعیت کنار بگذارند.

تغییر ناگهانی در دستورالعمل استفاده از ماسک موجب استقبال افرادی شد که مشتاق بازگشت به زندگی پیش از همه‌گیری هستند؛ دستورالعمل‌های جدید به افراد برای بازگشت به شرایط عادی کمک می‌کند.

در همین راستا بزرگترین اتحادیه نمایندگان پرستاران در ایالات متحده دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیمار‌‌ی‌ها در مورد لغو ضرورت استفاده از ماسک پس از واکسیناسیون را مورد انتقاد قرار داده است.


خیابانی در منهتن/ ۲۷ آوریل ۲۰۲۱ (سه هفته پیش)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول