اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

امباپه با ارزش ترین بازیکن دنیای فوتبال

آخرین تحلیل صورت گرفته مشخص می کند کیلین امباپه، مهاجم تیم های ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن، با ارزش ترین بازیکن کنونی فوتبال جهان است.

امباپه با ارزش ترین بازیکن دنیای فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت ترانسفرمارکت براساس آخرین ارزیابی ها، ارزشمندترین بازیکنان دنیای توپ گرد را معرفی کرده است.

*امباپه با ارزش ترین 

برهمین اساس کیلین امباپه، مهاجم 22 ساله عضو پاری سن ژرمن براساس شرایط کنونی بازار فوتبال حرفه ای جهان، حدود 160 میلیون یورو ارزش دارد. این رقم در حالی است که یک سال قبل، ارزشی معادل 200 میلیون یورو برای وی برآورد شد اما با توجه به عملکرد وی و نیز در نظرگرفتن شرایط کرونایی، ارزش این بازیکن تا 160 میلیون یورو کاهش یافت.

*کین در رده دوم

هری کین در این فهرست، در رده دوم قرار دارد. مهاجم ملی پوش و انگلیسی تاتنهام هاتسپر با داشتن ارزشی بالغ بر 120 میلیون یورو در این فهرست پله دوم را به خود اختصاص داده است. کین در آغاز یک سال گذشته از 150 میلیون یورو تا این حد دچار کاهش ارزش شده است.

*هالند در رده سوم

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بورسیادورتموند که در فهرست با ارزش ترین بازیکنان زیر 21 ساله های جهان در رده نخست قراردارد، در این فهرست با ارزشی بالغ بر 110 میلیون یورو در پله سوم جای گرفته است.

البته در این رده او با محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول و نیمار، گلزن برزیلی پاری سن ژرمن شریک است.

*5 بازیکن 100 میلیونی

براساس تخمین و تحلیل های متفاوت ترانسفرمارکت هم اکنون 5 بازیکن وجوددارند که ارزشی حدود 100 میلین یورو دارند.

این نفرات شامل جیدون سانچو(بورسیادورتموند)، ترنت آلکساندر آرنولد(لیورپول)، سادیو مانه(لیورپول)، رحیم استرلینگ(منچسترسیتی) و کوین دبروینه(منچسترسیتی) می شوند.

*کیمیش یکی از 90 میلیونی ها

در رده دیگر این فهرست جالب بازیکنانی همچون برونو فرناندس(منچستریونایتد)، یوشوا کیمیش(بایرن مونیخ)، یان اوبلاک(اتلتیکومادرید)، روملو لوکاکو(اینترمیلان) بازیکنانی هستند که 90 میلیون یورو ارزش دارند.

*قیمت مسی و رونالدو

از نکات قابل تامل این فهرست تعیین ارزش کنونی فوق ستاره های همچون مسی و رونالدو است. این دو که روزگاری گران ترین و باارزش ترین بازیکنان دنیای توپ گرد برشمرده می شوند، اکنون از صدر فاصله گرفته اند.

مسی طبق آخرین تخمین 80 میلیون یورو ارزش دارد و ارزش کریس رونالدو بالغ بر 50 میلیون یورو برآورد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول