اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند

به دنبال برگزاری نشست رییس فدراسیون و معاونین وزارت بهداشت اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند.

اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به در پیش بودن مسابقات تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابتها، نشست مشترک شهاب‌الدین عزیزی خادم و دکتر امین نوروزی با دکتر علیرضا رییسی و دکتر سید کامل تقوی‌نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست مقرر شد با مساعدت وزیر و معاونین محترم بهداشت نسبت به واکسینه شدن اعضای تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در زمانبندی مناسب اقدام شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این مساعدت بسیار مهم وزارت بهداشت نسبت به فوتبال ملی ایران گفت: پس از مساعدت وزارت بهداشت در واکسینه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آقایان، با برگزاری این نشست مقرر شد اقدام مشابه جهت واکسینه کردن اعضای تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در زمانبندی مناسب انجام شود.

وی با تقدیر از همکاری همه جانبه وزیر و معاونین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم‌‌های ملی در همه رده‌ها هستیم. از اینکه وزارت بهداشت ما را در اجرای این هدف در بخش پزشکی یاری کرده، بسیار سپاسگزارم. از دکتر امین نوروزی و دکتر تقوی نژاد برای این لطف بزرگ تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم کردند واکسینه شدن تیم ملی فوتسال و فوتبال بانوان هم در کنار تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان برای اعزام‌هایی که در پیش داریم انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول