اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس جدید هیأت اسکیت اصفهان مشخص شد/ از پیشنهاد مالی تا تهدید به هتک آبرو برای گرفتن رأی

مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان در حالی با حضور رئیس فدراسیون اسکیت و مدیر اداره کل ورزش‌ و جوانان استان اصفهان برگزار شد که پیش از برگزاری انتخابات با حواشی جدی همراه شد.

رئیس جدید هیأت اسکیت اصفهان مشخص شد/ از پیشنهاد مالی تا تهدید به هتک آبرو برای گرفتن رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان با حضور محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، محمد طباطبایی مدیر اداره کل ورزش‌ و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

این انتخابات با حضور چهار کاندیدا برگزار و در نهایت وحید کرم‌پور با اخذ ۱۱ رأی از مجموع ۱۵ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت اسکیت استان اصفهان منصوب شد.

مجمع‌ انتخاباتی هیأت اسکیت با حضور ۴ کاندیدا برگزار و شهرام اکبری، محسن رویگری، وحید کرم‌پور و افشین مرادی متقاضی ریاست این هیأت بودند که در ادامه‌ غیبت محسن رویگری و افشین مرادی به منزله انصراف تلقی شد و انتخابات بین شهرام اکبری و وحید کرم‌پور برگزار شد.

پیش از برگزاری این انتخابات با توجه به صحبت‌های از پیش مطرح شده، رئیس فدراسیون اسکیت به تمامی اعضا حاضر در مجمع در خصوص برگزاری انتخابات خارج از چارچوب قانون و اخلاق تذکر داد.

رضایی پیش از شروع رأی‌گیری اعلام کرده اظهار داشت: از منابع مختلف مطلع شدیم که کاندید‌اها با اعضای مجمع تماس گرفته و اعلام کردند در صورت دادن رأی مبالغی را به رأی دهندگان پرداخت می‌کنند؛ فدراسیون و اداره کل ورزش‌ و جوانان با این افراد برخورد خواهند کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت تشریح کرد: برخی هم [اعضای مجمع را] تهدید کرده بودند که عکس‌های خصوصی شما را پخش خواهند کرد، مطمئن باشید که ما پشتیبان شما هستیم و اجازه نخواهیم داد چنین بداخلاقی‌های در ورزش رخ دهد.

وی افزود: اسکیت را به منافع شخصی نفروشیم چرا که این رشته حرمت و جایگاه دارد؛ سعی کنیم اتحاد و همدلی را به استان برگردانیم زیرا در غیر این صورت اسکیت استان اصفهان آسیب خواهد دید، پس به خاطر شغل و حرفه‌ای که دارید به شخصی رأی دهید که به او ایمان قلبی دارید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول