اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هشتگ «گلستان حضور» ترند توئیتر فارسی شد/ موج‌آفرینی کاربران گلستانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

مسوول فضای مجازی سپاه نینوا استان گلستان از موج آفرینی کاربران گلستانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: هشتگ «گلستان حضور» با بیش از ۱۳۰ هزار توئیت و ریتوئیت در روز نخست رویداد ترند اول توئیتر فارسی شد.

هشتگ «گلستان حضور» ترند توئیتر فارسی شد/ موج‌آفرینی کاربران گلستانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

رضا روشنی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: پویش توئیتری با هشتگ گلستان حضور از روز 26 اردیبهشت با هدف موج آفرینی در مشارکت حداکثری انتخابات به مدت سه روز آغاز شده است و کاربران شبکه‌های اجتماعی استان با بیش از 130 هزار توئیت و ریتوئیت در روز نخست رویداد توانستند این هشتگ را ترند اول توئیتر فارسی کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شور و نشاط همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات از مهمترین اهداف طوفان سایبری است، تصریح کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی از ساعت هشت صبح روز گذشته ۲۶ اردیبهشت نسبت به جریان‌سازی مشارکت حداکثری در انتخابات وارد کارزار مجازی شدند و در ساعت ۱۹ همان روز هشتگ «گلستان حضور» با بیش از ۱۲۶ هزار توئیت در صدر توئیتر فارسی قرار گرفت و هشتگ گرگان با ۵۷ هزار و ۸۴۰ توئیت و ریتوییت رتبه دوم توئیتر فارسی شد.

 

مسوول فضای مجازی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه پویش هشتگی «گلستان حضور» به مدت سه روز در حال اجراست، بیان کرد: همه تلاش کاربران بر این است که مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات آماده کنند.

روشنی افزود: کاربران شبکه های اجتماعی با توئیت‌های مختلفی از جمله انتخابات 1400 را با گلستان حضور تماشایی خواهیم کرد، پیش به سوی حماسه‌سازی دیگر، همه آماده‌اند برای آینده‌ای روشن، صندوق‌های رأی منتظر شماست، همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک تکلیف است.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همواره درصدد ایجاد شبهه و ناامیدی بین مردم ایران هستند، گفت: راه خنثی کردن توطئه‌های دشمن داشتن بصیرت است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول