اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشتمین روز از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین+تصاویر

مقاومت فلسطین، هشتمین روز پاسخگویی به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را با شلیک موشک به سوی «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» آغاز کرد.

هشتمین روز از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برای هشتمین روز متوالی، گروه مقاومت «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز (دو‌شنبه - ۱۷ می) نیز حملات موشکی خود را با هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» آغاز کرد.

حمله موشکی به عسقلان و کیسوفیم

کتائب القسام اعلام کرد که در پاسخ به تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه، عسقلان و پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف قرار داد.

 

شبکه المیادین نیز از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در عسقلان خبر داد.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، رسانه‌های صهیونیستی نیز حمله موشکی مقاومت به عسقلان را تایید و تصاویری از میزان خسارات وارده از این حمله موشکی را منتشر کردند.

 

 

شلیک خمپاره به سوی پایگاه «مارس» و «شهرک ایرز»

کتائب القسام در ادامه حملات امروز علیه مواضع صهیونیست‌ها، پایگاه نظامی «مارس» و شهرک «ایرز» واقع در شمال «سدیروت» را خمپاره هدف قرار دادند.

شلیک موشک به سوی پایگاه هوایی «حتسریم»

پایگاه هوایی «حتسریم» صهیونیست‌ها واقع در «بئر السبع» هدف بعدی موشک‌های مقاومت در هشتمین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه بود.

 

 

هدف قرار دادن یک ناو رژیم صهیونیستی در سواحل غزه

کتائب القسام از حمله موشکی به یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد و پیش از آن اعلام کرد که عملیات موشکی بزرگی را در پاسخ به تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تداوم جنایاتش علیه غیرنظامیان فلسطینی انجام خواهد داد. 

به اعلام شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله موشکی به سوی نیروی دریایی خود را تایید کرد اما مدعی شد که موشک به هدف اصابت نکرده است.

شلیک ده‌ها موشک به سوی اشدود، عسقلان و بئرالسبع

گروه‌های مقاومت فلسطین سپس اعلام کرد که بار دیگر با ده‌ها راکت و موشک اشدود، عسقلان و بئرالسبع را هدف قرار داده است. برخی منابع نیز از اصابت یک راکت به ساختمانی در اشدود و مجروح شدن چند صهیونیست خبر دادند.

 

 

لحظاتی پس از انتشار این تصاویر، پلیس رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که با اصابت یک موشک به ساختمانی در اشدود، علاوه بر خسارات مالی وارده، هشت صهیونیست نیز زخمی شدند.

 

 

گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که با موشک و راکت، شهر اشدود را هدف قرار داده است.

موشک‌باران «هرتزلیا» در شمال تل‌آویو

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که با شمار زیادی موشک، شهر «هرتزلیا» در شمال تل آویو را هدف قرار داده است. این شهر به خاطر «تئودور هرتزل» بنیان‌گذار صهیونیسم، هرتزلیا نامیده شده است و از  گران‌ترین شهرهای فلسطین اشغالی برای زندگی محسوب می‌شود.

حمله موشکی به نتیوت و پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها

کتائب القسام همچنین، اعلام کرد که شهر «نتیوت» و پایگاه‌های نظامی حتسریم و تسیلم» را هدف حمله موشکی  قرار داده است. این دومین بار در امروز است که پایگاه حتسریم هدف مقاومت فلسطین قرار می‌گیرد. مقاومت همچنین اعلام کرد که پایگاه پیشتبانی نظامی «صوفا» واقع در شرق «رفح» را با خمپاره‌ هدف قرار داده است.

پایگاه شنود یگان ۸۲۰۰ (أوریم) در صحرای نقب و تقریبا ۳۰ کیلومتری بئرالسبع از دیگر مقرهایی بود که امروز مقاومت فلسطین اعلام کرد که آن را هدف قرار داده است. مهمترین تاسیسات شنود الکترونیک ارتش اسرائیل در پایگاه شنود الکترونیک أوریم قرار دارد که بخشی از یگان ۸۲۰۰ است.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق آمار وزارت بهداشت غزه  شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به  ۱۹۷ شهید و ۱۲۳۵ مجروح رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول