اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تایید توافق تسلیحاتی 735 میلیون دلاری آمریکا با تل آویو از سوی بایدن

رسانه‌ها از تایید توافق تسلیحاتی دولت آمریکا با رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیری نظامیان این رژیم با نیروی مقاومت خبر دادند.

تایید  توافق تسلیحاتی 735 میلیون دلاری آمریکا با تل آویو از سوی بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از تایید توافق تسلیحاتی بین دولت آمریکا با رژیم غاصب صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نوشت که کنگره آمریکا در ماه مه در جریان این توافق تسلیحاتی قرار گرفته بود و اینک دولت بایدن این توافق را تایید کرده است. آمریکا اصلی‌ترین تامین کننده سلاح و تجهیزات  نظامی رژیم غاصب صهیونیستی است. 

این در حالی است که سناتور دموکرات ایالت «ورمونت» در آمریکا شنبه خواستار توقف درگیری بین نظامیان غاصب صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین و توقف حمایت‌های ایالات متحده از رژیم صهیونیستی شد.

«برنی سندرز» در توییتی نوشت: «ویرانی در غزه غیر منطقی است. ما باید بر آتش بس فوری اصرار کنیم. کشتار فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها باید پایان یابد. همچنین باید به چهار میلیارد دلار کمک نظامی سالیانه به اسرائیل نگاه دقیقی داشته باشیم. نقض حقوق بشر در فلسطین با حمایت آمریکا غیر قانونی است.»

سندرز به تازگی در یادداشتی در روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» ضمن انتقاد از رویکرد دولت «جو بایدن» در قبال تنش‌های قدس اشغالی و حمایت از صهیونیست‌ها تأکید کرد که دولت بایدن باید دفاع از و توجیه اقدامات رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

واشنگتن پست به جزئیات بیشتری از مقاد این توافقنامه نظامی اشاره‌ای نکرده است. پنتاگون در راستای ارسال تجهیزات نظامی پیشرفته به این رژیم چندی قبل شماری دیگری جنگنده نسل پنجم «اف-35» برای تجهیز نیروی هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی ارسال کرد.

به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل»، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) سه فروند دیگر جنگنده رادار گریز اف-35 برای نیروی هوایی رژیم اسرائیل ارسال کرده است. اینک با احتساب این سه جنگنده، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به 27 فروند از این نوع هواپیما تجهیز شده است.

به نوشته این منبع خبری، این سه جنگنده اف-35 یکشنبه در یک پایگاه هوایی در فلسطین اشغالی به زمین نشستند.

چندی قبل رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را  برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول