اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در اسفراین

فرماندار اسفراین گفت: تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این شهرستان با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش‌دارد.

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مهدی کرامتی در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ اظهارکرد: افزایش تعداد شعب اخذ رأی به منظور عدم تشکیل صف های طولانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفته است. 

وی گفت: تعداد ۱۶ شعبه اخذ رای در مناطق بالای ۱۰۰۰ رای پیش بینی شده که نسبت به دوره ی قبل تعداد شعب اخذ رای ۱۰ درصد افزایش داشته است. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت: شرکت در انتخابات موجب نشاط و تعالی جامعه می‌شود.

وی از اصحاب رسانه و گروه های سیاسی خواست تا مردم را به حضور پرشور در عرصه انتخابات دعوت کنند تا نشاط سیاسی لازم به جامعه تزریق شود.

امام جمعه اسفراین نیز در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات حضور در انتخابات و رای دادن را از وظایف واجب و لازم دینی عنوان کرد: ازواجبات است که در انتخابات شرکت کنیم و به کسی رای دهیم که خدمتگزار کشور بهترین گزینه برای اداره کشور باشد.

در پایان این جلسه از کودک ۷ ساله اسفراینی که باعث نجات جان مادرش گردید و همچنین کادر اورژانس و کارشناسان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی قدردانی شد.

انتهای پیام/د ‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول