اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سرگردانی سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی در فقدان نظارت وزارت صمت/ افزایش امضاهای سوال از رزم حسینی

نماینده خمین در مجلس با اشاره به افزایش امضاهای سوال از رزم حسینی درباره تاخیر 2 ماهه وزارت صمت درباره تعیین تکلیف قیمت زمین‌ در شهرک‌های صنعتی به منظور سرمایه‌گذاری گفت: عدم نظارت این وزارتخانه در این باره مشهود است.

سرگردانی سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی در فقدان نظارت وزارت صمت/ افزایش امضاهای سوال از رزم حسینی

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزارس فارس، درباره تاخیر 2 ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تعیین قیمت زمین شهرک‌های صنعتی و سرگردانی سرمایه‌گذاران اظهار داشت: متاسفانه اخباری به نمایندگان می‌رسد که علیرغم اینکه امسال سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است همچنان بخش‌هایی از وزارت صمت این پیام را هنوز درست دریافت نکردند و به خوبی به وظایف‌شان در این باره عمل نکرده‌اند. 

وی افزود: شاهد هستیم شرکت شهرک‌های صنعتی که می‌بایست متولی حمایت از واحدهای تولیدی باشد سرمایه‌گذاران را سرگردان می‌کنند؛ در این خصوص طی روزهای گذشته سوالی را از وزیر صمت مطرح کرده‌ایم که با همراهی نمایندگان کاربرگ سوال از وزیر به امضا 37 نفر رسیده و  در این خصوص انتظار داریم علیرضا رزم حسنیی وزیر صمت در کمیسیون صنایع مجلس حاضر شوند و درباره این کم کاری‌های پاسخ و اقدام مناسبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: متاسفانه موضوعات پیش پا افتاده‌ای در حوزه مشکلات تولید و صنعت شاهد هستیم که اصلا به تحریم‌های خارجی ارتباطی ندارد؛ مگر می‌‌شود متقاضی تولید برای گرفتن زمین در شهرک‌های صنعتی سرگردان راهروی ادارات باشد و مسئولین بگویند باید تا پایان اردیبهشت  منتظر باشید تا قیمت‌های جدید مشخص شود و بعد از آن زمین برای ایجاد واحد تولیدی واگذار می‌کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: در کشورمان که باید وزیر و یا وزرا فکری به حال این سوءمدیریت‌های موجود در مجموعه تحت امر خود داشته باشد این کم کاری‌ها به نوعی خیانت محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول