اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودروهای متخلف

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از جریمه تردد خودروهای پلاک غیربومی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: جریمه تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.

جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودروهای متخلف

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای شکست کرونا و کمک به کادر درمان و حفاظت از ابتلا به این ویروس باید هشدارها را جدی گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره ه اینکه پلیس در مقابله برای پیشگیری از این ویروس منحوس اقدامات لازم را انجام می‌دهد، گفت: در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و برای حفظ سلامت و صیانت از مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، در همه مبادی ورودی شهرهای استان، از تردد خودروهای غیربومی به داخل شهرهای قرمز و نارنجی استان ممانعت به عمل می‌آید.

وی در رابطه با اعمال قانون رعایت‌نکنندگان محدودیت‌های تردد، گفت: تخلفات رانندگانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی البسه کارکنان و حضور ماموران پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

خانی‌پور در رابطه با جریمه تردد خودروهای پلاک غیربومی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، تصریح کرد: جریمه تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه و شهروندان، رانندگانی که به صورت غیرمجاز به خصوص با پلاک‌های غیربومی در شهرهای استان تردد داشته باشند، بدون هیچ اغماضی جریمه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت سه بامداد خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در سلامت هم‌وطنان و کاهش تلفات ناشی از این ویروس منحوس دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول