اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اولین پرداختی ویژه سازمان برنامه و بودجه برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال در حساب وزارت ورزش

اولین قسط اعتبار تخصیصی ویژه دولت برای حضور تیم های ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی به وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد.

اولین پرداختی ویژه سازمان برنامه و بودجه  برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال در حساب وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از پیگیری های مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام حمایت از تیم های ملی فوتبال و فوتسال برای شرکت در مقدماتی جام جهانی فوتبال و جام جهانی فوتسال از کمک مالی و لجستیکی به این دو تیم‌ خبر داد.

گزارش های رسیده حاکی است اولین قسط این اعتبار تخصیصی ویژه در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا به فدراسیون فوتبال پرداخت شود.

در شرایط خاص تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال و وضعیت سختی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا پیش روی کشور و فوتبال ایران برای مدیریت و تامین منابع مالی به وجود آورده، این اعتبار ویژه حمایتی، در حساس ترین برهه ممکن بار زیادی از مشکلات را از روی دوش مدیریت فدراسیون برمی‌دارد.
به این ترتیب بعد از رایزنی های لازم، رئیس سازمان برنامه و بودجه دو جلسه با شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون برگزار کرد و همچنین  با اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم دیدار صمیمانه ای داشت، در سریع ترین زمان ممکن امور مربوط با پرداخت این اعتبار ویژه انجام شد.

در همین راستا شنیده می‌شود که قسط اول کمک سازمان برنامه و بودجه با رعایت موازین قانونی و دستور مستقیم رییس سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت ورزش و جوانان جهت پرداخت به فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

گفتنی است احتمالا این مبلغ در یکی دو روز آینده در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌گیرد و در روزهای آینده باید منتظر تخصیص اقساط بعدی باشیم.
طبق اعلام AFC تیم ملی فوتبال کشورمان از ١٣ خرداد ماه در منامه بحرین در چارچوب گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف حریفان خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول