اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ساعت کار مرکز تعویض پلاک خودرو کرمانشاه‌ افزایش یافت/ ارائه خدمات فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از افزایش ساعت کار مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو کلانشهر کرمانشاه تا ساعت ۱۶ خبر داد.

ساعت کار مرکز تعویض پلاک خودرو کرمانشاه‌ افزایش یافت/ ارائه خدمات فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی

فضل‌الله شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک کلانشهر کرمانشاه  تا ساعت ۱۶ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بسته شدن درب مراکز از ساعت ۱۶ به بعد، شهروندان پس از ساعت مذکور مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: بعد از شیوع بیماری کرونا، نیروی انتظامی برای پیشگیری از انتقال این بیماری اقدام به تشکیل یک سامانه جامع آنلاین rahvar120.ir جهت نوبت‌دهی به شهروندان در مراکز تعویض پلاک کرد و اکنون هرگونه خدمات تعویض پلاک و‌ شماره‌گذاری؛ نیازمند دریافت نوبت اینترنتی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ارائه تمامی خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری اعم از؛ نقل وانتقال، خدمات تعویض ارکان وسیله، صدور المثنی پلاک‌- کارت و سندمالکیت، احراز سکونت و... به صورت سیستمی؛ نیاز است شهروندان صرفا با داشتن نوبت اینترنتی مراجعه کند.

وی در پایان از مردم خواست، که در راستای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از ویروس کرونا، فقط در ساعت اعلام شده از سوی سامانه به مراکز تعویض پلاک مراجعه و از هرگونه تجمع غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول