اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: مسئولان بعد از آزادی هم زندانیان را حمایت کنند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که مسئولان انجمن حمایت زندانیان باید بعد از آزادی هم زندانیان را مورد حمایت قرار دهند، گفت: کاهش مشکلات معیشتی و اجتماعی خانواده‌های زندانی در گرو حمایت مستمر نهادهای نظارتی است.

امام جمعه یزد: مسئولان بعد از آزادی هم زندانیان را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیدار با مسئولین انجمن حمایتی زندانیان استان، اظهار کرد: مشکلات معیشتی و اجتماعی خانواده‌ها با حمایت روانی، مالی و اخلاقی تا حدود زیادی در حال انجام است ولی مشارکت حداکثر ارگان ها و نهادهای حمایتی و سرپرستی را می‌طلبد.
 
وی با اشاره به نیاز زندانیان به فعالیت‌های تربیتی و آموزشی، افزود: مراقبت‌ها باید به گونه‌ای شکل بگیرد تا زندانی پس از آزادی مراقبت شود و این مراقبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نهادهای مربوطه باید بر آن نظارت وکنترل بیشتری نمایند.

امام جمعه یزد به بحث تبلیغ، تربیت، ارشاد، هدایت کلی و آگاهی های قانونی جامعه تأکید کرد و گفت: گاهی فرد نسبت به قانون آگاهی کامل ندارد که لازم است آگاه سازی لازم صورت گیرد و تربیت دینی و اخلاقی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زندانیان خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس ها و برنامه های مختلف فرهنگی باید آسیب های موجود را احصاء و جهت رفع ریشه ایی آن اقدام نمود.

انتهای پیام/الف
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول