اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

احتمال بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه

رسانه فرانسوی گزارش دادند که دیدیه دشان قصد دارد پس از سال‌ها، بنزما را دوباره به تیم ملی دعوت کند.

احتمال بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس، در سال 2015 ، کریم بنزما به همراه متئو والبوئنا، دیگر بازیکن تیم ملی فرانسه متهم به شرکت در یک اخاذی و فساد اخلاقی شدند و همین عامل باعث شد تا کریم بنزما دیگر نتواند برای تیم ملی فرانسه بازی کند. 

او از حضور در تیم ملی فرانسه منع شد و نتوانست در یورو 2016 تیم ملی کشورش را همراهی کند. دیدیه دشان صراحتاً اعلام کرد که دیگر بنزما جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت. این سرمربی بنزما را حتی به جام جهانی 2018 هم نبرد و توانست بدون ستاره رئال، تیم ملی را به مقام قهرمانی برساند. 

حالا اما اوضاع تغییر کرده و به نظر، ذهنیت دشان نیز متفاوت شده است. به نقل از اکیپ دشان قصد دارد با توجه به فُرم کنونی بنزما، او را به تیم ملی دعوت کند. اکیپ نوشت امروز لیست تیم ملی فرانسه برای یورو 2020 که اواسط خردادماه آغاز خواهد شد، منتشر می شود و به نظر اسم بنزما در آن حضور خواهد داشت.

بنزما نزدیک به 5 سال است در تیم ملی بازی نکرده است. او حتی در یک مصاحبه بعد از گذشت سال‌ها از آن اتفاق اعلام کرد که دیگر به تیم ملی  بازنخواهد گشت زیرا این جوانان خواهند بود که در تیم ملی حضور داشته باشند. 

با توجه به نتایج نه چندان خوب تیم ملی فرانسه در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا و مشخصاً مقدماتی جام جهانی، دشان به این فکر افتاده تا بنزما برای بهتر شدن خط حمله، دوباره به تیم ملی دعوت کند.

باید دید امروز لیست تیم ملی فرانسه چه بازیکنانی را در خود خواهد دید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول