اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۵۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال صحنه واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۸۲ دُز واکسن در شهرستان تزریق شده است، گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال شهرستان واکسن دریافت کردند.

۵۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال صحنه واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین رحیمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان صحنه، اظهار داشت: از هیجدهم فروردین شرایط شهرستان قرمز شد که خوشبختانه با مراقبت‌های به‌عمل آمده از هفته گذشته به رنگ نارنجی، تغییر وضعیت دادیم. 

وی ادامه داد: هرگونه سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم با بدتر شدن شرایط، عواقبی جبران‌ناپذیر دارد که با افزایش تعداد موارد بستری‌ها، فوتی‌ها و محدودیت و ممنوعیت‌ها همراه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه ضمن تشکر از همکاری اصناف با ستاد کرونای شهرستان، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون، گفت: مطابق دستورالعمل وزات بهداشت کار واکسیناسیون در شهرستان در حال انجام است ابتدا کادر درمان و بهداشت و نظام پزشکی و بعد از آن ۸۰ ساله به بالا و هم‌اکنون هم ۷۵ ساله به بالا در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پنج مرکز بهداشت و درمان شهرستان برای تزریق واکسن اختصاص یافته که تا پایان هفته جاری نیز دو مرکز تجمیعی بدین منظور راه‌اندازی خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۸۲ دُز واکسن در شهرستان تزریق شده است، گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال شهرستان واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول