اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و آزادی ۱۵ زندانی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: توزیع ۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۱۵ زندانی، اهدای ۶ سری جهیزیه، ذبح ۴ رأس گوسفند و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم از اقدامات بسیج سازندگی این ناحیه در گسترش موج چهارم کرونا است.

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و آزادی ۱۵ زندانی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)

سرگرد حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اقدامات انجام شده در پی شیوع موج چهارم بیماری کرونا اظهار کرد: معاونت بسیج سازندگی ناحیه حضرت روح الله(ره) با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و گسترش بیماری، بر اساس مصوبات جلسات قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستانی با مشارکت بسیجیان و خیران مبادرت به تهیه و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا کردند.

وی گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم برای دانش آموزان استثنایی، توزیع ۱۵۰ عدد کارت هدیه به ارزش هر کدام سه میلیون ریال، ذبح ۴ رأس گوسفند توسط بسیج اقشاری و توزیع در بین نیازمندان مناطق محروم، تقبل و پرداخت دیون پانزده نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی توسط حوزه اصناف به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان از جمله اقدامات این سپاه در ماه رمضان بود. 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) اضافه کرد: با عنایت خداوند منان و با مساعدت‌های خیران توانستیم نسبت به تأمین و ارسال ۶ سری جهیزیه کامل برای زوج های جوان نیازمند با همکاری بنیاد احسان در ناحیه حضرت روح الله(ره) قدم‌های بسیار خوبی را برداریم . 

حیدری بیان کرد: از دیگر اقدامات طرح مواسات و همدلی مومنانه طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم با رعایت تمامی اصول بهداشتی بین نیازمندان سطح بخش‌های فشافویه و کهریزک در این ایام مبارک رمضان بوده که توسط بسیجیان همیشه در صحنه انجام گرفت.

وی افزود: معاونت بسیج سازندگی این ناحیه با سازماندهی بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی توانستند تعداد دو باب از منازل محرومین این منطقه را تعمیر، مرمت و بازسازی کنند که در این اقدام برای هر یک از این منازل مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است و همچنان پیگیری و ساخت منزل برای دیگر محرومان سطح منطقه در برنامه‌های معاونت بسیج سازندگی این ناحیه می باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و کنترل بیماران آسیب پذیر با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی، طرح یک روزه ویزیت و معاینات پزشکی رایگان در روستاهای تابعه انجام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در این طرح تیم‌های پزشکی و جهادی برای تامین داروی محرومان و نیازمندان به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون ریال اقدامات لازم را انجام داده و برنامه‌ریزی برای شناسایی و ثبت آمار افراد آسیب پذیر از بیماری کرونا که تا کنون شناسایی نشده‌اند همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول