اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست صهیونیست‌ها از نتانیاهو برای تداوم جنایات علیه غزه

عده‌ای از صهیونیست‌ها با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر این رژیم، خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه، و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی شدند.

درخواست صهیونیست‌ها از نتانیاهو برای تداوم جنایات علیه غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم تبلیغات رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر اینکه ساکنان فلسطین اشغالی عده‌ای مهاجر بی‌گناه هستند که در امور نظامی دخالت نمی‌کنند، اما تجمع شب گذشته صهیونیست‌ها در قدس اشغالی بار دیگر نقاب از چهره این جنایتکاران کنار زد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، عده‌ای زیادی از صهیونیست‌ها شامگاه دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین شدند.

این افراد از نتانیاهو خواستند نه تنها عملیات نظامی علیه نوار غزه را تا یک‌سره شدن کار این منطقه ادامه دهد بلکه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی که مدتی است به اعتراضات گسترده علیه اشغالگری صهیونیست‌ها اقدام کرده‌اند، با شدیدترین حالت حتی نیروی کشنده، سرکوب کند.

بر اساس این گزارش، تجمع ضد فلسطینی و ضد بشری شب گذشته توسط سازمان‌های صهیونیستی مختلفی از جمله «ایم تیرتزو»، «اسرائیلِ من»، «ناخالا»، «عوتف تاخانا هامرصازیت» و تعدادی دیگر برنامه‌ریزی شده بود.

«ماتان پِلِگ»، مدیرعامل سازمان ایم‌تیرتزو که در این تجمع حاضر شده بود، با بیان اینکه سیاست‌های نتانیاهو باعث به‌وجود آمدن وضعیت کنونی شده، اعتراضات گسترده فلسطینی‌ها علیه اشغالگری را پدیده «فلسطینی‌سازی» شهرهای اشغالی توصیف کرده و مدعی شد این مسئله نهایتا منجر به جنگ داخلی می‌شود.

به نوشته عاروتص شوع، پلگ با درخواست از کابینه نتانیاهو برای آغاز عملیات ددمنشانه بزرگتری برای نابود کردن تمام زیرساخت‌ها و اماکن نوار غزه، خواستار بازداشت و صدور محکومیتی سنگین برای تمام فلسطینی‌هایی شد که در اعتراضات در شهرهای اشغالی شرکت می‌کنند.

درخواست صهیونیست‌ها از نخست‌وزیر این رژیم برای تداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی و متحدان غربی آن از جمله آمریکا سال‌هاست با پروپاگاندای دروغین مبنی بر «همزیستی مسالمت‌آمیز»، خود را افرادی صلح‌طلب و به‌دور از نظامی‌گری و خشونت نشان می‌دهند.

پیش از این نیز تصاویر منتشرشده از حملات صهیونیست‌های ددمنش به فلسطینیان در شهرهای اشغالی، کینه و وحشی‌گری آنها در قبال فلسطینی‌ها را نشان داده بود. برای نمونه هفته قبل، یک راننده فلسطینی که سعی در فرار کردن از تجمع اسرائیلی‌ها را داشت، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. تعداد زیادی از صهیونیست‌ها دیگر نیز مشغول فیلم گرفتن از وحشی‌گری علیه یک انسان بی‌گناه بودند.

بامداد پنجشنبه نیز عده‌ای از صهیونیست‌ها با تجمع در شهر اشغالی «عکا» شعار «مرگ بر اعراب» سر دادند و خاخام صفد نیز خواستار کشتار اعراب شده بود. (جزئیات بیشتر)

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، تا این لحظه شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۱ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول