اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری ۱۰۰۰ سارق، زورگیر و خرده‌فروش موادمخدر/آمادگی پلیس تهران برای تأمین امنیت ۵۶۰۰ صندوق رأی

رئیس پلیس پایتخت از آمادگی پلیس برای تامین امنیت ۵۶۰۰ صندوق رای در تهران، شمیرانات و شهرری خبر داد.

دستگیری ۱۰۰۰ سارق، زورگیر و خرده‌فروش موادمخدر/آمادگی پلیس تهران برای تأمین امنیت ۵۶۰۰ صندوق رأی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد در مقر پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ توسط پلیس پیشگیری به مرحله اجرا در آمد و بالغ بر ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری ها و پلیس پیشگیری پایتخت، ‌۸۲۷ نفر ازسارقان، زورگیران ، مالخران و مجرمین و خفتگیران شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: تعدادی از دستگیرشدگان در قالب ۳۷ باند فعالیت داشتند که با انهدام باندهای مربوطه ۱۴۸ خودرو و موتور کشف شد و ۸۸۹ پرونده به سرانجام رسید.

سردار رحیمی از دستگیری ۸۵ نفر از محکومان فراری خبر داد و گفت: با اجرای طرح رعد در مجموع ۱۳ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف شد؛ همچنین ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۲۰ قبضه سلاح سرد نیز به دست آمد.

سردار رحیمی در خصوص پرونده های قاچاق اعلام کرد: با رسیدگی به ۲۰ پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۷۰ قلم جنس قاچاق کشف شد.

سردار رحیمی به پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود خرده فروشان اشاره و بیان داشت: ۲۶۰ نفر از خرده فروشان شناسایی و دستگیر شده و ۱۳ کیلوگرم مواد از آنها به دست آمد.

سردار رحیمی در واکنش به انتشار ویدیویی از استعمال مواد مخدر توسط معتادان در محله هرندی گفت: به محض انتشار این فیلم همکاران من در محل حضور پیدا کرده و بررسی های لازم را انجام دادند که در جریان آن مشخص شد این فیلم قدیمی بوده و در حال حاضر چنین وضعیتی در آن محل وجود ندارد. 

وی گفت: موضوع معتادان متجاهر جزو اولویت  پلیس و چالش های این منطقه محسوب می شود و پلیس همواره طرح هایی را در این مناطق اجرا می کند؛ بطوریکه طی ۴۸ ساعت گذشته حدود ۵۰۰ معتاد متجاهر از این مناطق جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: متاسفانه محلاتی همچون هرندی، شوش و مولوی به فضایی برای تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده و علی‌رغم تمام اقدامات انجام شده باید تمام دستگاه ها اقداماتی را در این زمینه انجام دهند‌.

رییس پلیس تهران بزرگ به ادامه کشفیات طرح رعد اشاره و تصریح کرد: در اجرای طرح رعد با افرادی که اقدام به توزیع سی دی ،مشروبات الکلی، ماهواره و اقلام صد فرهنگی می‌کردند، برخورد شد و ۵۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص عملکرد پلیس در حوزه انتخابات اعلام کرد: اقداماتی که ما تاکنون انجام داده ایم استعلام سوابق کاندیداها بوده که در این راستا سوابق آنها را اعلام کرده ایم.

وی افزود: در ۵ روز نام نویسی با بهره گیری از ۲۵۰ مامور پلیس اعم از انتظامی، اطلاعاتی و راهنمایی و رانندگی امنیت محل ثبت نام کاندیدها را به مرحله اجرا در آوردیم.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که بعد از اعلام اسامی واجد الشرایط باید امنیت مراسم اتخاذ شود خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل داریم که امنیت را برقرار کنیم اگر موردی از تبلیغ غیر مجاز کاندیدایی را مشاهده کنیم آن را به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کنیم.

سردار رحیمی گفت: ما برای برقراری امنیت انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برای ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رای در تهران و شمیرانات و شهرری امنیت لازم را اتخاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول