اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی پویش ملی « اگر من رئیس جمهور ایران بودم» در دانشگاه آزاد

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان تهران گفت: پویش ملی «اگر من رئیس جمهور ایران بودم» با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پویش ملی « اگر من رئیس جمهور ایران  بودم» در دانشگاه آزاد

امید طاهرنژاد نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان سما استان تهران در گفت وگو با به خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: به منظور به میدان آمدن ظرفیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت حداکثری انتخابات 1400 و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، پویش ملی «اگر من رئیس جمهور ایران بودم» در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

وی در خصوص نحوه شرکت در این پویش ادامه داد: در این پویش هرکدام از شرکت‌کنندگان می‌توانند برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را از منظر یک نامزد رئیس‌جمهوری در قالب یک ویدئوی کوتاه مطرح کنند و عملاً این ویدئوها نوعی از نطق انتخاباتی است که توسط هر یک از شرکت‌کنندگان ایراد می‌شود.

طاهرنژاد گفت: این نطق انتخاباتی می‌تواند از طرف فرد شرکت‌کننده باشد و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کند و یا نطق انتخاباتی برای هر نامزد دیگری باشد که ایشان را شایسته ریاست جمهوری می‌داند.

وی پیرامون راه‌های شرکت در پویش ملی «اگر من رئیس جمهور ایران بودم» اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند ویدئوی حداکثر 5 دقیقه‌ای خود را از سه طریق ارسال ویدئو به معاونت فرهنگی دانشجویی واحد خودشان، ارسال از طریق سایت اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس https://farhangi.iau.ir/tashakol/fa و در در نهایت انتشار ویدئو در صفحه شخصی شرکت کننده که راه آسان‌تری است.

 نماینده ریاست دانشگاه در تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان سما استان تهران ادامه داد: افرادی که جهت شرکت در پویش از راه سوم استفاده می‌کنند حتماً باید دو هشتک #اگر_من_رئیس_جمهور_ایران_بودم و #دانشگاه_ آزاد_اسلامی را در کپشن یا توضیحات ویدئو درج کنند و حتی‌الامکان صفحه اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد را در اینستاگرام به آدرس @tashakkol_iau نشانه‌گذاری یا تگ کنند.

وی گفت: تمام کارکنان و دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اعم از واحدهای دانشگاهی یا دانشگاهیان معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزد اسلامی یا همان سازمان سما  می‌توانند در این پویش ملی شرکت کنند.

طاهرنژاد در خصوص نکات فنی آثار ارسالی هم افزود: نیازی به ویدئوی حرفه‌ای و با دوربین فیلم‌برداری نیست؛ می‌توان از ظرفیت موبایل استفاده کرد.حتماً ویدئوها باید به‌صورت افقی ضبط شده باشد و کیفیت صدا و تصویر مناسبی داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال ویدئو جهت شرکت در پویش 5 تیرماه 1400 است و ویدئوها بر اساس استفاده از پشت زمینه و صوت جذاب و مرتبط، رعایت ادب و اخلاق انتخاباتی، جذاب بودن و انگیزاننده بودن و توانایی در انتقال احساس و معنا، طبقه‌بندی موضوعات و ارائه متنوع مطالب، نقد صحیح نسبت به سیاست‌ها و برنامه‌های غلط، ارائه راهکار و راه‌حل برای مسائل، توجه به مسائل ملی، بومی و منطقه‌ای و توجه به مبانی انقلاب اسلامی داوری خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول