اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مصطفوی:امیدوارم مثل 2 بازی قبل خوب بازی کنیم/ مصدومیت دیاباته امروز بررسی می‌شود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مثل 2 بازی گذشته که فوتبال خوبی بازی کردیم اول بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت برنده شویم.

مصطفوی:امیدوارم مثل 2 بازی قبل خوب بازی کنیم/ مصدومیت دیاباته امروز بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت:بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم، در بازی قبل هم گفتم تیم ذوب‌آهن از نظر ساختار دفاعی تیم منسجم و محکمی است و روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات خطرناک هستند. ما دیدار تیم تیم با گل‌گهر و بازی با تیم خودمان را آنالیز کردیم، امیدوارم مثل 2 بازی قبل که فوتبال خوبی بازی کردیم اول بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت برنده شویم.

وی در خصوص شایعات غیبت دیاباته آیا وی به بازی فردا می‌رسد یا خیر گفت: اینکه او بخواهد جدا شود را اطلاعی ندارم اما مصدومیت وی امروز بررسی می‌شود و اگر بتواند به ما کمک کند از او استفاده خواهیم کرد.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم در این فصل با وجود اینکه دو دروازه‌بان خوب دارد اما کمتر از حسینی استفاده کرده است گفت: جا دارد از حسینی تشکر کنم کاپیتان دوم ما است و در این فصل با وجود اینکه بازی نکرده اما خیلی خوب روحیه و انرژی خودش را حفظ کرده است. اینکه بازیکن در چه بازی به میدان می‌رود نظر سرمربی تیم است.

مصطفوی در خصوص اینکه آیا درست است که پیروانی به نیمکت تیم استقلال در دربی فحاشی کرده است گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده و همه تمرکز و تلاش ما بازی با ذوب‌آهن و دیگر مسابقات است. ما به نجابت و اصالت استقلال افتخار می‌کنیم و راهی که بقیه می‌روند از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه‌ها در طول تاریخ متفاوت بوده است، ما فرهنگ خودمان را داریم و هر باشگاهی فرهنگ و شرایط مربوط به خودش را دارد. باشگاه استقلال از بدو تاسیس نشان داده نجابت و اصلات در این تیم ذاتی است. ما به روش‌هایی که سایر تیم‌ها انتخاب می‌کنند احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول