اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی ذوب آهن: نگران هستیم داور اشتباهات دربی را جبران کند/ نباید همیشه ما متضرر شویم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نگران هستیم داور بازی فردا بخواهد اشتباهات دیدار دربی را جبران کند.

مربی ذوب آهن: نگران هستیم داور اشتباهات دربی را جبران کند/ نباید همیشه ما متضرر شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن استکی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پس از بازی با گل‌گهر که متاسفانه با وجود بازی خوبی که انجام دادیم روی یک غفلت نتیجه را واگذار کردیم در این چند روز از لحاظ بدنی، روحی و روانی ریکاوری خیلی خوبی داشتیم و آماده دیدار با استقلال هستیم.

وی افزود: بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و تنها چیزی که مدنظر ما است این است که این مسابقه پس از دیدار دربی برگزار می‌شود و با توجه به کارشناسی‌هایی که رسانه‌ها درباره دیدار پرسپولیس و استقلال داشته‌اند متاسفانه نگرانی داریم که داوری بخواهد اشتباهات دربی را در مسابقه ما جبران کند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما ذوب‌آهن مظلوم واقع شده و در تمام دیدارها تمام صحنه‌هایی که اتفاق افتاده کارشناسان به سود ما رای داده‌اند اما متاسفانه بازهم این کار تکرار شده است. پنالتی‌های ما را نگرفته‌اند، به ضرر ما اعلام پنالتی شده و گل مان را قبول نکرده‌اند. 

استکی تصریح کرد: حتی در یک مسابقه ماشین سازی 12 نفره بازی کرد اما هیچ اعتراضی نکرده و هجمه‌ای به داوران وارد نکردیم اما متاسفانه این مظلومیت به ضرر ذوب‌آهن تمام می‌شود. در هر بازی اتفاقی می‌افتد تیم‌های دیگر و کارشناسان تیم ما را وارد بحث می‌کنند در صورتی که مدیریت و سرمربی ما همیشه به داوران احترام گذاشته و هیچگاه به خودشان اجازه نداده اند درباره عملکرد  داوران کارشناسی کنند. 

وی ادامه داد: اشتباهات داوری همیشه جزئی از بازی است اما نه به این شکل که ذوب آهن همیشه متضرر شود. خواهش می‌کنم داوری هم که برای دیدار ما با استقلال انتخاب می‌کنند کسی باشد که توجهی به اتفاقات دیدار دربی نداشته باشد. ذوب آهن همیشه شخصیت و پرستیژ خودش را حفظ کرده و درباره داوری هیچگاه صحبتی نکرده است. 

مربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: شاید ما اعتراض کرده باشیم اما نه به ان اندازه که تمام تقصیرها را گردن داور اندازیم. ان شالله فردا بازی خوبی باشد و داوری هم روز خوبی داشته باشد تا هر تیمی مستحق است و لیاقت دارد به مرحله بعدی برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول