اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگوی جنبش انصارالله یمن

علی اکبر ولایتی و محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در تماس تلفنی در خصوص تحولات اخیر و همکاری های فیمابین گفتگو کردند.

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگوی جنبش انصارالله یمن

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در تماس تلفنی در خصوص تحولات اخیر و همکاری های فیمابین گفتگو کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت های سنگینی بر عهده دارید و پیروزی های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.

 ولایتی با تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری در توسعه روابط ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گفتگوها و دیدارها محقق شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادی خواهان جهان از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.

محمد عبدالسلام هم در این گفت و گو تاکید کرد: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژه فلسطین قدردانی می کنیم و به نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی اعتماد داریم.

وی افزود: پیام شما را به اقای عبدالملک حوثی خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فی مابین انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول